Re: wertykulacja trawnika - jak czesto

From: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
<3...@t...de> <bgvqu6$4iq$1@news.lublin.pl>
<3...@t...de> <bh31cj$fpk$1@nemesis.news.tpi.pl>
<3...@t...de> <bh3st5$hni$1@atlantis.news.tpi.pl>
<3...@t...de> <bh689j$4s0$1@atlantis.news.tpi.pl>
<3...@t...de> <bhe83b$i6g$1@atlantis.news.tpi.pl>
<bhe9uq$qvu$1@nemesis.news.tpi.pl> <bhh63k$27v$1@atlantis.news.tpi.pl>
<bhibhb$mlj$1@nemesis.news.tpi.pl>
<474%a.90886$ib2.21425092@twister.neo.rr.com>
<bhoqfs$8pb$1@nemesis.news.tpi.pl>
Subject: Re: wertykulacja trawnika - jak czesto
Date: Sun, 17 Aug 2003 22:27:57 GMT

"AW" <a...@p...onet.pl> wrote in message news:bhoqfs$8pb$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ps. ale słowo "cieć" nie powinno być używane w tak szacownym gronie
> prawda? - każdy sądzi wg siebie.

To ja tak z czystej ciekawosci, bo najwyrazniej nie nadazam za
ewolucja jezyka polskiego. Kiedys slowo "ciec" oznaczalo po
prostu dozorce, przemianowanego pozniej w ramach politycznej
poprawnosci na gospodarza domu. Moze nie bylo mile dla
przedstawicieli tego zawodu, ale nie bylo uzywane w innych
znaczeniach. Czy teraz stalo sie ono juz wyzwiskiem ogolnym?

A propos, przypomina mi sie piosenka o nocach nieprzespanych,
ktora zaczynala sie:
"Gdy blady swit wyrywa ze snu cieciow
I na portierni spac sie kladzie nocny stroz,
I jak co rano warczy woz od smieciow ..."
Czy moze ktos pamieta cale slowa?

Pozdrowienia,
Michal

--