wesele jaki prezent

1. Data: 2003-08-13 11:38:21

Temat: wesele jaki prezent
Od: "jacek" <J...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

szanowni panstwo

ide na wesele w wraszawie , moze ktos mi powie jakiej wartosci prezenty dają
chrzesni rodzice w warszawie , jest to moja bardzo daleka rodzina i
utrzymujemy bardzo sporadyczne kontakty. czy daje sie pieniadze czy kupuje
prezent ?

jacek

2. Data: 2003-08-13 16:21:03

Temat: Re: wesele jaki prezent
Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem jacek wyklawiaturzyl(a):

> [...]
> chrzesni rodzice w warszawie , jest to moja bardzo daleka rodzina i
> utrzymujemy bardzo sporadyczne kontakty. czy daje sie pieniadze czy kupuje

Po co sie pytasz skoro jak widac liczysz pieniadze, i spodziewasz sie ze
we warszawie moga dawac prezenty za drozsze pieniadze, lub wiecej
pieniedzy....? Daj to na co cie stac.

BTW
Pieniadze jest dac prosciej, za prezentem trzeba sie niezle nachodzic,
ale mozna kupic cos fajnego drogiego ale mozna tez zaoszczedzic.
Ostatnio jak ja szlem na wesele, dalem prezent za 700zl, byl to express
do kawy jednak wziolem go na dwie raty, od razu gotowka zaplacilem 350zl,
a w drugim miesiacu wplacilem druga polowe. Jako ze byly to dwie raty to
mialem je nawet nieoprocentowane.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %

3. Data: 2003-08-13 16:24:50

Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop" <B...@k...russia> napisał w wiadomości

> Ostatnio jak ja szlem na wesele, dalem prezent za 700zl,

a doszles???

aneta;)

4. Data: 2003-08-13 17:27:55

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop" <B...@k...russia> napisał

> Pieniadze jest dac prosciej, za prezentem trzeba sie niezle nachodzic,
> ale mozna kupic cos fajnego drogiego ale mozna tez zaoszczedzic.

Tylko trzeba wziąć najpierw pod uwagę co preferują młodzi - w końcu to im ma
się dobrze zrobić.

> [...]
> a w drugim miesiacu wplacilem druga polowe. Jako ze byly to dwie raty to

Rozumiem, że oni chcieli prezent (i chcieli ekspress) ?
Bo jak już mają albo nie piją kawy ... to dałeś ciała za całe 700pln
(rozłożone na raty).

Pozdrawiam
MOLNARka

5. Data: 2003-08-13 17:30:22

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacek" <J...@b...com.pl> napisał w

> [...]
> chrzesni rodzice w warszawie , jest to moja bardzo daleka rodzina i
> utrzymujemy bardzo sporadyczne kontakty. czy daje sie pieniadze czy kupuje

Bardzo różnie ... ja znam taką zasadę, że na prezent daje sie tyle kasy ile
kosztuje miejsce na weselu (dla uproszczenia). A chrześni zawsze dają
więcej.

Z obserwacji wesel warszawskich ... koperty od 200 do 800 pln ... chrześni
500 - 1500 pln.

Pozdrawiam
MOLNARka

6. Data: 2003-08-13 21:01:14

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem MOLNARka wyklawiaturzyl(a):

> Użytkownik "Bischoop" <B...@k...russia> napisał

> Tylko trzeba wziąć najpierw pod uwagę co preferują młodzi - w końcu to im ma
> się dobrze zrobić.

Molnarko dlatego napisalem ze trzeba sie niezle nachodzic, czyli znalesc
cos co sie przyda, i dowiedziec sie czy ktos na te rzecz rowniez nie ma
oka by kupic.

> Rozumiem, że oni chcieli prezent (i chcieli ekspress) ?
> Bo jak już mają albo nie piją kawy ... to dałeś ciała za całe 700pln
> (rozłożone na raty).

Wiedzialem ze lubia kawe, i bardzo smakowala im kawa u nas, i rowniez
dowiedzialem ze nikt nie ma zamiaru kupic takiej rzeczy jaka my chcemy
kupic, i wiedzialem ze na poczatku nie beda mogli pozwolic sobie na
takie wydatki, wszak wprowadzili sie dopiero do wynajmowanego
mieszkania, niedawno uzbierali sobie na segment. I chcialem im kupic cos
z czego z pewnoscia beda zadowoleni i beda tego uzywac.

7. Data: 2003-08-13 21:06:43

Od: "Nixe" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

MOLNARka tak oto pisze:

:: Z obserwacji wesel warszawskich ... koperty od 200 do 800 pln ...
:: chrześni 500 - 1500 pln.

Ufff... jak to dobrze, że nigdy nie będę chrzestną żadnego Warszawiaka ;-)

--
PozdrawiaM.

8. Data: 2003-08-13 21:21:56

Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

> Ufff... jak to dobrze, że nigdy nie będę chrzestną żadnego Warszawiaka ;-)

Ja zaroszona do bycia matką chrzestną powiedziałam: dam jej to, co będę
umiała najlepszego, ale na prezenty nie liczcie, chyba żeby jakiś cud. Na
razie wysyłam jej własnoręcznie pisane wierszyki :) Ale my wszyscy
wiedzieliśmy, ze rola chrzestnego może opierac się też na innych zadaniach.

Margola

9. Data: 2003-08-13 21:49:33

Od: "Nixe" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

margola & zielarz tak oto pisze:

:: Ale my wszyscy wiedzieliśmy, ze rola chrzestnego może opierac się też na
innych
:: zadaniach.

Czyli jednym słowem macie/masz chrześniaków, których rodzice właściwie
pojmują rolę chrzestnych.
Pogratulować :-)

--
PozdrawiaM.

10. Data: 2003-08-14 05:46:09

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> innych
> :: zadaniach.
>
> Czyli jednym słowem macie/masz chrześniaków, których rodzice właściwie

Nie rozumiem dlaczego dla Was jedno wyklucza drugie ...

Pytanie było o kasę od chrzestnych a nie o obowiązki chrzestnego .... i ja o
zupie a Wy ... ;-)))

Pozdrawiam
MOLNARka

Kawalerowie, na uniwersytet biegiem marsz!!!! ;-) (link)
Dla miłosników wierszyków związanych z tematyką grupy
pękające pięty - pomocy
Ciekawy artykuł
relacja dziecko - byly konkubent matki