ślub w kościele a odkryte ramiona

1. Data: 2003-08-14 09:05:05

Temat: ślub w kościele a odkryte ramiona
Od: "Monika Janowiak" <m...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie byłe i przyszłe panny młode :),
we wrześniu mam mieć ślub, suknia jest na cieniutkich ramiączkach, dekolt
taki sobie średnio głęboki i teraz zastanawiam się nad tym, czy muszę do
kościoła mieć na ramiaonach jakiś szal , (już go wprawdzie zamówiłam ale mam
też mieć długi welon , więc nie wiem czy nie będzie tego za dużo), czy też
jak pójdę taka "goła" ksiądz, lub jakaś siostra nie będą zgorszeni. Jak wy
to rozwiązałyście?
pozdrawiam
Monika

2. Data: 2003-08-14 10:54:32

Temat: Re: ślub w kościele a odkryte ramiona
Od: "gooshy" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moniko
wydaje mi się, że piękny jedwabny lub tiulowy szal doda Ci uroku,
tajemniczości i kokieterii

Gratuluję

Aga

3. Data: 2003-08-14 12:22:51

Od: "gooshy" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz, pomyślałm sobie jeszcze o długim pięknym welonie zakrywającym twarz,
ramiona przez cała ceremonię, a na końcu przy słowach "co Bóg złączył..."
niech świeży małżonek podniesie i odkryje twoją twarz....
rozculiłam się

Aga

wesele jaki prezent
Kawalerowie, na uniwersytet biegiem marsz!!!! ;-) (link)
Dla miłosników wierszyków związanych z tematyką grupy
pękające pięty - pomocy
Ciekawy artykuł