wesele sie szykuje i w tym problem...

1. Data: 2005-04-02 18:45:02

Temat: wesele sie szykuje i w tym problem...
Od: "Nikon" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Za kilka miesiecy ide jako swiadek na wesele mojego brata i...
wlasnie w tym problem ze nie zabardzo wiem jaka jest rola swiadka
oraz co to maja byc te wykupiny i ...nic nie wiem ,
licze na jakies krótkie porady ze strony grupowiczów oraz
mile widziane adresy www....

Pozdrawiam
Nikon

2. Data: 2005-04-03 07:41:14

Temat: Re: wesele sie szykuje i w tym problem...
Od: "Cloudic" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję poszukać w archiwum grupy:
pl.soc.savoir-vivre.
Tam ten temat był chyba już "przerabiany".

A jeśli nic nie znajdziesz to daj znać ponownie - napiszę
tyle ile wiem z własnego " świadkowania" i okolicznych
znajomych ;).

- cloudic -

3. Data: 2005-04-03 10:00:35

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cloudic w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:

Albo pl.soc.uroczystosci.

--
W takiej chwili o weselu...

4. Data: 2005-04-03 13:42:13

Temat: Odp: wesele sie szykuje i w tym problem...
Od: "Nikon" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Z. Boczek <z...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1xr9bu82fkog7$.1kpk4fk1rv2g2$....@4...net
> Albo pl.soc.uroczystosci.
>
> --
> W takiej chwili o weselu...

Pisałem posta zanim jeszcze .......

Nikon

5. Data: 2005-04-03 14:28:21

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nikon" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Z. Boczek <z...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:1xr9bu82fkog7$.1kpk4fk1rv2g2$....@4...net

> Pisałem posta zanim jeszcze .......

a nawet gdyby? Papież sam nakazał radować się i kultywować wiarę w życie
wieczne. U Ojca Mu pewnie dobrze.

Margola

6. Data: 2005-04-03 21:07:51

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 3 Apr 2005 12:00:35 +0200 I had a dream that Z. Boczek <z...@w...pl>
wrote:
>W takiej chwili o weselu...

IMHO w ostatnią sobotę odbywało się wiele ślubów i wesel.

--
Grzegorz Janoszka

7. Data: 2005-04-04 17:41:59

Temat: Re: Odp: wesele sie szykuje i w tym problem...
Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nikon w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:

> Pisałem posta zanim jeszcze .......

A ja się ośmieliłem nie całkiem być poważnym.....

--
Pojawiło się nowe ogłoszenie na pl.praca.oferowana :)

8. Data: 2005-04-08 17:10:28

Od: "Serwis dla kobiet" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> > IMHO w ostatnią sobotę
odbywało się wiele ślubów i wesel.

Takk a nawet bardzo dużo, tuż po poście, to gorący termin był 2 kwietnia.
Wykupiny to tradycja regionalna. Świadek chyba musi tylko czekać z koszem
wódki i dać tyle osobie, która sprzedaje bucik Pani Młodej ile Pan Młody za
ten bucik zapłaci.
Poza tym świadek musi być zwarty i gotowy przy odczepinach, gdy trzeba oczy
zawiązać, albo krzesełka podać czy inne rekwizyty do zabaw, albo przygotować
ze świaadkową kwiaty dla rodziców młodych jeśli młodzi sobie zażyczą
podziękowanie dla rodziców. Myślę, że z młodymi jeszcze wszystko uzgodnisz.
POza tym wodzirej, czy prowadząca osoba z zespołu muzycznego wszystkiego
dopilnuje i Tobą poprowadzi. To tyle odnośnie samego wesela.

--
Profesjonalna wizytówka w internecie za darmo
http://webkurier.net

Czy mam szanse na szczesliwy zwiazek?
Antypolska wikipedia
Jak zaktywizować starszego człowieka?