Świadomość nie jest wytworem mózgu. Dusza i duchy istnieją naprawdę.

111. Data: 2011-03-05 13:00:42

Temat: Re: ?wiadomo?? nie jest wytworem m?zgu. Dusza i duchy istniej? naprawd?.
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawda obiawiona wg kato-pojebki, warto zatem powtórzyć jej
słowa:

<<... To ty zjebku baba jesteś... a raczej impotent który ma nasrane
we łbie. Nawet dla nie-kato-pojebki jesteś patologiczny i niemęski...>>

Amen.

--
CB

112. Data: 2011-03-06 17:21:48

Od: "oxana" <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem ile masz lat ale byłes jesteś i zapewne będziesz tylko dziadem, to od
"dziadostwa"

Poczytaj sobie
http://blog.rp.pl/mazurek/2010/06/03/dziadostwo-rzad
zi/

A że jeszcze jestes przestępca to inna sprawa.

113. Data: 2011-03-06 17:43:53

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szalenie elokwentna z ciebie babka jak na kato-pojebkę. ;)

114. Data: 2011-03-11 14:28:10

Od: "oxana" <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Szalenie elokwentna z ciebie babka jak na kato-pojebkę. ;)

won

115. Data: 2011-03-11 21:59:16

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najpierw się przypieprzasz do mnie ze swoimi pretensjami,
a później reagujesz jak ofiara.
To tak "rozumne" jak na ***-***** przystało.

116. Data: 2011-03-17 20:56:45

Od: "oxana" <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Pisze wyłącznie po to by uświadomić nieświadomym z jakim pojebem się zadają.
Siedź tu i gnij, powodzenia, masz się od...ić ode mnie w realu.

117. Data: 2011-03-17 23:04:09

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pisze wyłącznie po to by uświadomić nieświadomym z jakim pojebem się zadają.
> Siedź tu i gnij, powodzenia, masz się od...ić ode mnie w realu.

No i co tam jeszcze Rosjanie wycięli?
Pani amerykańska profesor. O Polsce. O psp też.
Polska oczami Amerykanki
Kwantowa teoria świadomości Orch-OR
"Durnia mamy za Kmicica"