Re: wiadomosc dla XXL

From: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: wiadomosc dla XXL
Date: Sun, 31 May 2009 13:35:34 +0000 (UTC)

XXL <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> Jeff <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
>
> Zajrzalem tu tylko aby sie przekonac czy cos sie zmienilo w waszym
> postepowaniu i zrobic sobie kolejne wydruki,ktore oczywiscie wykorzystam we
> wlasciwy sposob. Po to w koncu tu kiedys pisalem przez kilka miesiecy dwa lata
> temu.
>
> To co z tym wezwaniem do prokuratury? Sprawa w toku?
> A czy będziesz mnie oskarżał(a) jako Anna czy Hanna czy Jack czy Jeff???
> Nie zapomnij przytoczyć dokumentacji chorobowej swojego znajomego
> "optymalnego grubasa", który stosując DO przytył 20 kg i trafił do szpitala!!!
> [...]

kolego slawomirze wlosek aka misiek, juz nie wiem czys taki glupi czy naiwny i
dalej wypisujesz brednie, czy sam jestes krystynaopty? :)
Ale mniejsza z tym, skoro nadal nie rozumiesz o co chodzi, to ja ci tego nie
zamierzam juz tlumaczyc o co chodzilo osobom krytycznie nastawionym do diety
tzw. optymalnej:))

W kazdym razie inteligentna Krystyna tak np. ciebie i inne osoby robila w
bambuko: sama podszywala sie pod przeciwnikow i nastepnie oskarzala
osoby sceptycznie nastawione do diety optymalnej, ktore chcialy sobie po
prostu z optymalnymi podyskutowac. Szczegolnie nienawidzila chyba annyklay i
sie nad nia pastwila, szkalujac ja bezlitosnie.

Sluze przykladem:

Tutaj inteligentna pani Krysia pisze np. jako mgr inz Andzrej Kubicki:

"mgr inz. Andrzej Kubicki"<K...@W...onet.pl>

http://tinyurl.com/nqkd7r

W ten sposob owa optymalna dama organizowala ordynarne nagonki optymalne na
mnie i na annaklay.

Ciekawe teraz jak sie owa pani wytlumaczy z tych inteligentnych wystepow w
publicznej w koncu sieci, do ktorej ma dostep spore grono osob, w sadzie?

Mam nadzieje, ze pomozesz jej jako biznesmen, finasowo?:))