Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-
mail
From: "Little Dorrit" <z...@c...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: wiarygodność i etyka
Date: Tue, 5 Mar 2002 15:21:56 +0100
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 46
Message-ID: <a62nr9$jkq$2@news.tpi.pl>
References: <a5vtfh$gvf$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl> <a603q3$25j$1@news2.ipartners.pl>
<a6259i$htj$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
NNTP-Posting-Host: ph230.krakow.cvx.ppp.tpnet.pl
X-Trace: news.tpi.pl 1015341737 20122 217.99.208.230 (5 Mar 2002 15:22:17 GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 5 Mar 2002 15:22:17 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
X-MSMail-Priority: Normal
X-Priority: 3
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:127869
Ukryj nagłówki
Użytkownik "trener" <t...@2...pl> napisał w wiadomości
news:a6259i$htj$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
>
> Użytkownik "TheStroyer" <a...@c...com> napisał w wiadomości
> news:a603q3$25j$1@news2.ipartners.pl...
> (ergo - sa wykorzystywane do promowania produktu -
Nie są wykorzystywane, tylko sowicie wynagradzane. Dziecko A. Małysza
zatrudnione razem z matką do reklamy telefonów komórkowych przez parę minut
wesołej zabawy zarobilo tyle, ile Ty przez rok nie zarobisz.
a ja mam zawsze odruch
> wymiotny jak widzę
> dzieci które przekonuja inne dzieci że pasta jest najlepsza albo że mambę
> "mam i ja")
Twój odruch nie jest dowodem na krzywdę dzieci zatrudnionych w filmikach
reklamowych.
>
> to jedna sprawa.
> a druga - tak zupełnie osobiście - nie podoba mi się to że osoba
> (naukowiec?!)
> bierze udział w reklamie pasty do zębów.
Pecunia non olet. Dlaczego ma sobie nie dorobić do głodowej asystenckiej
pensyjki? Praca nie hańbi.
> co by to było gdyby wszyscy pracownicy naukowi wydziału psychologii brali
udział w reklamach?!
Nie każdy jest tak fotogeniczny :). Zresztą taniej zatrudnić prof.
psychologii w reklamie pasty do zębów bądź funduszy emerytalnych, niż
zadufanego w sobie Bogusia Lindę czy Jerzego Zelnika - też psychologa z
wykształcenia i to po UJ., który zresztą nigdy się nie shańbił pracą w tym
zawodzie .
Dorrit
|