Minusy diety opymalnej

51. Data: 2002-02-23 16:42:14

Temat: Re: |wiat Nauki
Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <i...@i...pl> napisał w wiadomości
news:a58f76$js4$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

> [Oczywiście, że tak ... ale mając na uwadze, że wszelki postęp zawsze był
> hamowany przez przeważające "dowody" większości ...

???????????????????
Iza,
A teraz to zeszłaś poniżej swojego poziomu dyskusji... :-(((
Wstydź się.

Piotr

52. Data: 2002-02-23 17:15:28

Temat: Re: Minusy diety opymalnej
Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

> No ja się zawsze zgadzam z tym co piszę, gdybym się nie zgadzała, w końcu
> pewnie dostałabym rozdwojenia jaźni ; )

Abstrachujac od ciebie, to jesli ktos jest swiecie
przekonany ze np jest Panem Bogiem, to w sumie wg tego
co piszesz ma jedna jazn, czyli wszystko w porzadku?
iwon(k)a

53. Data: 2002-02-23 18:12:49

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo tu nie chodzi o diete.
> Optymalni to sekta!!!!!!(sic!!)

www.sekty.olsztyn.opoka.org.pl/sekta1/

12-14 punktów na 18 to o optymalnych

54. Data: 2002-02-23 18:25:28

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> www.sekty.olsztyn.opoka.org.pl/sekta1/
>
> 12-14 punktów na 18 to o optymalnych

W tym temacie to ja byłem pierwszy na grupie.
Zapytaj Chaciura:-)))))
Piotr

55. Data: 2002-02-23 22:16:24

Od: "Iza" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> W tym temacie to ja byłem pierwszy na grupie.
> Zapytaj Chaciura:-)))))
> Piotr

[Zgadza się, Piotr był pierwszy - ja też to potwierdzam. Własnoręcznie się
do Niego wtedy przy tej okazji "przyczepiłam" :-)
Iza]

56. Data: 2002-02-23 22:19:13

Od: "Iza" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> >
> ???????????????????
> Iza,
> A teraz to zeszłaś poniżej swojego poziomu dyskusji... :-(((

[Teraz to dopiero zejdę, bo ni w ząb nie pojmuję co Cię tak zbulwersowało.
Nie wspomnę już o tym, że nie bardzo wiem co sądzić o Twoim wyobrażeniu
mojego poziomu dyskusji.
Bardzo proszę o wyjaśnienie jednego i drugiego.
Iza]

57. Data: 2002-02-23 23:12:59

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bezz" <x...@y...com> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Zapewne nikt z nas nie ma dostępu do laboratoriów ani wiedzy
> pozwalającej na wyrażenie kompetentnej naukowej opinii o HIV i AIDS. W
> tej sytuacji musimy polegać na autorytetach. Czy Duesberg jest
> autorytetem? Tak, to kompetentny naukowiec. Czy pozostałych 5000
> naukowców też autorytetami? Tak.
>
> Jakie jest prawdopodobieństwo, że to Duesberg ma rację, a nie 5000
> innych naukowców? Nikłe. Stawanie po stronie Duesberga można więc
> uzasadnić tylko własną tęsknotą za tym, aby to on miał rację, a nie
> "system", "autorytety", "góra", "establishment" itp.

A jeśli to samo mówi KARY MULLIS, Laureat Nagrody Nobla z 1993 roku???
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

58. Data: 2002-02-23 23:23:05

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> www.sekty.olsztyn.opoka.org.pl/sekta1/
>
> 12-14 punktów na 18 to o optymalnych

Z punktem 14 "Grupa narzuca sposób zachowań seksualnych, np. kontakt z
partnerami za zgodą kierownictwa, seks grupowy, całkowity zakaz kontaktów
seksualnych dla osób niższych w hierarchii grupy. " to żeś mocno przegiął!

59. Data: 2002-02-24 00:16:42

Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a58qd5$s7q$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Tez mi kiedys taki wynik wyszedl :O

> W tym temacie to ja byłem pierwszy na grupie.
> Zapytaj Chaciura:-)))))

Potwierdzam, po trzykroc potwierdzam.
Brat Piotr pierwszy zostal rozpoznany :)
Jest jeszcze siostra Siwa ktora to juz przed wiekami
ostrzegala przed Optokalipsa.
Jest i okrutny Bezz, zreczny w slowie,
szermierz wywijajacy 56zebowym blatem.

salut Chaciur

60. Data: 2002-02-24 00:44:39

Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iza <i...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a55ol1$8u6$...@n...tpi.pl...
> [...]
> uznało za konieczne podpisanie Deklaracji Durbańskiej głoszącej, że HIV jest
> jedynym rzeczywistym czynnikiem etiologicznym AIDS. (...)>>

Generalnie to lubie rozne rewolucyjne teorie.
Z rok temu przeczytalem cos takiego ze HiV sobie a AIDS
sobie. Od tego czasu sie nad tym zastanawialem i
lowilem wszelkie informacje pod tym katem.
I jednak wychodzi mi na to, ze zwiazek istnieje
szczegolnie przekonuje mnie sytuacja w Afryce
a raczej porownanie jej z sytuacja w USA.
Zanim poznamy prawde to jeszcze potrwa

pozdrawiam Chaciur

Tak, podjąłem decyzję
Herbalife skuteczne odchudzanie