wiciokrzew japoński

1. Data: 2002-08-17 20:38:52

Temat: wiciokrzew japoński
Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie witam i znowu mam pytanie.
Wiciokrzew japoński. Czy cały czas ma tak zdrowo wygladające liście i czy
kwitnie aż do jesieni i czy trzeba go ciąć.
E.Ł.

2. Data: 2002-08-18 11:49:06

Temat: Re: wiciokrzew japoński
Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi mi dokładnie o Lonicera japonica HALLIANA.

--
pozdrawiam E.Ł.
Użytkownik "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> napisał w

3. Data: 2002-08-19 22:01:29

Od: "Michał Łąpies" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie nie musisz ciąć. Wszystkie japoniki (Lonicera japonika) w mniejszym lub
większym stopniu cierpią zimą; jeżeli nie przemarzną pedy to obsuszy liście
mróz. Ciąc należy tylko wiosną, uschnięte pedy. Podobnie postępujemy z
L.japonika "Haals Prolific" i " Auretikulata".
Pozdrawiam .Michal
Użytkownik "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> napisał w
wiadomości news:ajo1jk$1fpq$1@pingwin.acn.pl...

4. Data: 2002-08-20 01:29:50

Od: "Michał Łąpies" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam L. japonica "Aureoreticulata"
Michal.

5. Data: 2002-08-21 14:50:20

Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i kupiłam "Halls Prolific" - holenderska odmiana wyselekcjonowana z
"Halliana" - całe lato pokryty masą pachnących kwiatów. Zobaczę w przyszłym
roku.To, że może nadmarzać to mnie nie martwi bo kwitnie na tegorocznych
pędach.

--
pozdrawiam E.Ł.

6. Data: 2002-08-22 17:04:05

Od: "Michał Łąpies" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gratuluje wyboru. L. japonica jest prawie u nas nie znana i nie doceniana
..... właśnie ten zapach kwiatw przez całe lato. I na pocieszenie moje
najstarsze egzemplarze tych roślin mają 8 lat i nigdy nie zmarzły zupełnie;
przetrwały nawet zimę 96/97.
Pozdrawiam
Michał
Użytkownik "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> napisał w
wiadomości news:ak09av$8s$1@pingwin.acn.pl...

7. Data: 2002-08-22 18:08:04

Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie
Cieszę się ogromnie i dziękuję za rady.

--
pozdrawiam Ela

8. Data: 2002-08-22 20:19:52

Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze raz ja.

Co masz jeszcze ciekawego w swoim ogrodzie?.

--
wiadomości news:ak39a2$2ak3$1@pingwin.acn.pl...

9. Data: 2002-08-23 14:28:27

Od: "Michał Łąpies" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeprzszam, ale odpowiem na to pytanie trochę zdawkowo; moja kolekcja
roślin to ok. 1000 gatunków z odmianami. Gromadzenie tej kolekcji
rozpoczołem ok 12-tu lat temu. Przepraszam ale więcej nie mogę napisać, nie
chcę aby przez grupowiczów było to brane za kryptoreklamę. Brzmi to
tajemniczo ale może wiecej się dowiesz pod adresem
http://arch.rp.pl/a/rz/1996/09/19960902/199609020057
.html?k=on&t=19960724200
20823
20823 (jest to archiwum "Rzeczpospolitej").
To jak mam nadzieje nie bedzie odebrane przez grupę żle.
Pozdrawiam serdecznie.
Michal.
Użytkownik "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> napisał w
wiadomości news:ak3h15$2j35$1@pingwin.acn.pl...

10. Data: 2002-08-23 14:33:32

Od: "Michał Łąpies" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
20823 (jest to archiwum "Rzeczpospolitej").Dane tam zawarte są co prawda
mocno przeterminowane, ale nadal nie zmieniłem zawodu; a udział na grupie
wynika z chęci niesienia pomocy takim pasjonatom jak Ty , czy ja (zowód ,
zawodem ale zrodził się on z pasji).

bananowiec
Irga Dammera
Irga Dammera