widły czy szpadel ?

11. Data: 2008-06-06 19:05:33

Temat: Re: widły czy szpadel ?
Od: "moon" <s...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

mz wrote:
> że może widłami będzie szło lepiej. Ziemia jest sucha i zbita
> porośnięta trawą. Co sądzicie o moim pomysle ?

że złamiesz widły.
nie ma innego wyjścia jeżeli ziemia jest taka twarda.

moon

12. Data: 2008-06-07 11:39:54

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pewno widły z 4 zębami a nie do obornika.

13. Data: 2008-06-07 17:41:39

Od: "mirzan" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomyslałem, że może

Czy liczysz na to,że ktoś pojedzie do Ciebie i spróbuje,czy da się widły
wbić w ziemię.Pomysł niezły, jak na przedszkolaka.

14. Data: 2008-06-08 09:49:02

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Cze, 07:13, "mz" <l...@w...pl> wrote:
> [...]
> skopałem "aż" 1,20 na 3 m. ;) Pomyslałem, że może widłami będzie szło lepiej.
> Ziemia jest sucha i zbita porośnięta trawą.

Nie stać ciebie na orkę? W jesieni wystarczy zaorać w "ostrą
skibę", na wiosnę kultywator i brona - aby powyciągały rozłogi i
korzenie na wierzch. Jeżeli działka jest zaperzona to nie stosowac
glebogryzarki, tylko wtedy na wiosnę widły amerykańskie (kanadyjskie).
Jeżeli gleba jest bardzo ciężka zamiast pługa można zastosować
bronę talerzową, kultywator o sztywnych zębach a nawet głębosz , ale
nie głębiej niż 25 do 30 cm.

15. Data: 2008-06-08 19:42:00

Od: "m" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

.googlegroups.com...
On 6 Cze, 07:13, "mz" <l...@w...pl> wrote:

[...]

Orkę ?
Na działkach ogrodniczych ? Chyba żartujesz

16. Data: 2008-06-08 20:56:36

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:92e9a0f9-d9f0-4fc9-9617-0d00bd10d293@
> [...]
> nie głębiej niż 25 do 30 cm.
>
> Orkę ?
> Na działkach ogrodniczych ? Chyba żartujesz

8-() ?

Zawsze myślałem, ze ogrodnictwo to dział rolnictwa...
A jeżeli masz 20ha ogrodu?

17. Data: 2008-06-09 05:12:37

Od: "mz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Orkę ?
> Na działkach ogrodniczych ? Chyba żartujesz

8-() ?

Zawsze myślałem, ze ogrodnictwo to dział rolnictwa...
A jeżeli masz 20ha ogrodu?

To ogródek działkowy o pow. ok 2 arów. Potwornie zarośnięty.

18. Data: 2008-06-09 08:24:48

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"mz" <l...@w...pl> wrote in message

> 8-() ?
>
> Zawsze myślałem, ze ogrodnictwo to dział rolnictwa...
> A jeżeli masz 20ha ogrodu?
>
> To ogródek działkowy o pow. ok 2 arów. Potwornie zarośnięty.

Roundup albo w górę serca - krzynka piwa albo dziesięć, go!!! go!!!

solidna kosiarka elektryczna dobrej firmy, jaka firma i na co uwage zwracac
Jak pozbyć się plazińca/żmiji ?
Jakie pnacze na plot ?
Uratujcie mój trawnik, proszę!
Pompa napowierzchniowa wewnątrz studni - czy dobry pomysł?