Re: wiek

Data: 2002-03-09 05:15:15
Temat: Re: wiek
Od: m...@a...com (MrufkaYY)

Subject: Re: wiek
From: "Kamilcia" z...@o...info
Date: 3/8/02 10:12 AM Eastern Standard Time

> co Wy na to, aby 19 letnia kolesiówa zadawała się z 33 letnik kolsiem? Czy
> to można nazawać pedofilią? Czy jak się nazywa takie zboczenie? Czy
> dziewczyny wolą mieć starszych chłopaków? Ponoc tak, ale z czego to
wynika?

> 19 i 33 to lekka przesada, ale najwidoczniej nie che sie martowc o
przyszlosc tzn jezeli bedzie z takim kolesiema za pewne on ma jusz prace i
jest doswiadczony wienc nic do szczescia jej ne potrzeba.potem zda sobie
sprawe ze zwalila cale swoje mlode zycie.Tak wogole to to jusz nie jest
pedofilia bo obydwoje sol pelnoletni i zdajol sobie sprawe z tego co robiol.

Jedno co mnie uderzylo w twoim postingu, ze ty wogole nie umiesz pisac po
polsku! Tak strasznych bykow juz dawno nie widzialam