wielka slatka z kurczaka !!!

1. Data: 2001-05-23 09:42:47

Temat: wielka slatka z kurczaka !!!
Od: "Pawel Karp" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przez ponad piec lat jadac do poznania zawsze zatrzymywalem sie w knajpce za
sieradzem kiedys impuls teraz jakos tak dziwne absynt czy co stakiego a tam
zawsze zamaiwalem wielka slatke z kurczaka.....ktorej smak jest nieopsany ,
rewelacyjny itd
Przez dziesiatki prob wreszcie udalo mi sie dojsc do tego smaku i robimy
tak:

1 duza salata(rwiemy na kawalki)
1 puszka fasoli czerwonej
0,5 cebuli na kostke ( posolic i odstawic na 0,5h)
1 ogorek
1 puszka kukurydzy
0,5 kg piersi z kurczaka

sos
oregano
oliwa
olej
musztarda (troszeczke)
woda
pieprz
sol
sok z cytryny

sos najlepiej zrobic w mikserze albo emulgatorem przyparwy dodac do samku a
objetosc calosci tak okolo 200mil

piersi pokrosic w paski przyprawic pieprzem i obsmazyc na patelni
na zlotway kolor

na duzym talerzu podac salate z dodatkami polozyc na gore kurczaka i polac
wszytko sosem mozna obok ulozyc osemki z jajka na poltwardo i platerek
cytryny

danie na cztery osoby mozna jesc z chlebem lub z ziemniakami ale
osobiscie smakuje solo

zycze smaczenego i pozdrawiam

pawel z rzeszowa

PS
wdzieczny za przepisy na kuchnie bawarska

1. Data: 2001-05-23 21:59:14

Temat: Re: wielka slatka z kurczaka !!!
Od: "Quefear" <Q...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pawel Karp <g...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9eg0t8$gi0$...@n...tpi.pl...
> [...]
> sok z cytryny
>
> sos najlepiej zrobic w mikserze albo emulgatorem przyparwy dodac do samku

trzeba będzie spróbować, do tej pory (w temacie sałatka z kurczakiem)
najbardziej lubiłem tę z anansem i ryżem)

Pozdrawiam

Quef

1. Data: 2001-05-24 10:28:50

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel Karp wrote:

> Przez ponad piec lat jadac do poznania zawsze zatrzymywalem sie w knajpce za
> sieradzem kiedys impuls teraz jakos tak dziwne absynt czy co stakiego

Czy masz na mysli lokal po południowej stronie szosy, mniej więcej w
połowie drogi między Sieradzem a Kaliszem, z żółto-niebieskim wystrojem
wnętrza?

sadyl

1. Data: 2001-05-24 10:43:11

Od: "Pawel Karp" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Czy masz na mysli lokal po południowej stronie szosy, mniej więcej w
> połowie drogi między Sieradzem a Kaliszem, z żółto-niebieskim wystrojem
> wnętrza?

wlasnei tylko to jest raczej 6km od sieradza gmina wroblew siem zaczyna ale
to chyab o tym lokalu mowiemy co ma taki zolto niebieski wystroj i taki
dziwny kominek na srodku.
A co kolega bywal tam??? jakie wrazenia???
(ostatno troche na moj gust brakuje czystej reki)

pozd
PK

1. Data: 2001-05-24 10:58:46

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel Karp wrote:

> [...]
> dziwny kominek na srodku.
> A co kolega bywal tam??? jakie wrazenia???
> (ostatno troche na moj gust brakuje czystej reki)

Możliwe, że to jest bliżej Sieradza - nie pamiętam
Byłem tam ostatnio ponad rok temu - wówczas było czysto i smacznie

sadyl

1. Data: 2001-05-24 11:56:13

Od: "Pawel Karp" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Możliwe, że to jest bliżej Sieradza - nie pamiętam
> Byłem tam ostatnio ponad rok temu - wówczas było czysto i smacznie

no kiedys bywalo czysciej ....ale i tak jest to najlepsza knajpa po tej
trasie......i polecam orginalna wielka saltke z kurczaka.....tylko ostatnio
nie mieli czerwonej fasoli i wlasciciel niestety musial pojechac do sieradza
po fasole :)))

o ta miejscowosc to chyba Smardzew

pzodrofka
PK

1. Data: 2001-05-24 12:19:56

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał:
>......i polecam orginalna wielka saltke z kurczaka.....

Zastanawialam sie, czy kiedys wreszcie napiszesz: salatka z kurczaka,
ale Tobie zawsze udaje sie jakos tak inaczej... saltka lub slatka ;-)
Och, te szybkie paluszki... :)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2001-05-24 12:23:05

Od: "Pawel Karp" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych napisał:

> Zastanawialam sie, czy kiedys wreszcie napiszesz: salatka z kurczaka,
> ale Tobie zawsze udaje sie jakos tak inaczej... saltka lub slatka ;-)
> [...]

to fakt ale jest mi ciezko pracowac i ospiywac na posty mam n ato malo czasu
a po pracy nei mam mozoliowsci korzystania z tego dobrodziejstwa ale mysle
ze to co pisze zrozumiale jest ale jesli to przeszkadza to przepraszam i
postaram sie poprawnie formulowac swoje wypowiedzi

pozd.
PK

1. Data: 2001-05-24 12:24:07

Od: "Pawel Karp" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych napisał:

> Zastanawialam sie, czy kiedys wreszcie napiszesz: salatka z kurczaka,
> ale Tobie zawsze udaje sie jakos tak inaczej... saltka lub slatka ;-)
> [...]

tak apropo dzieki za te strone z przepisami niemieckimi

jeszcze raz pozd.

PK

1. Data: 2001-05-24 12:54:50

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

grup dyskusyjnych napisał:
> mysle ze to co pisze zrozumiale jest ale jesli to przeszkadza to
> przepraszam i postaram sie poprawnie formulowac swoje wypowiedzi

To bylo tylko takie male ... "czepianie sie" ;-)
Kazdy kto tylko chce przy odrobinie wysilku potrafi zrozumiec to, co
piszesz :)
I tak zupelnie szczerze: nie wierze w mozliwosc poprawy! ;-)

Pozdrawiam
Lilla

Okap
Meble kuchenne...?