wielkie korporacje i firmy farmaceutyczne

1. Data: 2009-04-19 18:12:14

Temat: wielkie korporacje i firmy farmaceutyczne
Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam ciekawy niezależny film o kartelach farmaceutycznych.
tzw wolne media nigdy tego nie wyemitują.

http://www.youtube.com/view_play_list?p=3CD772A08F68
9CD1

STranger

2. Data: 2009-04-19 20:49:22

Temat: Re: wielkie korporacje i firmy farmaceutyczne
Od: " Karol" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

STranger <p...@b...pl> napisał(a):

> Polecam ciekawy niezależny film o kartelach farmaceutycznych.
> tzw wolne media nigdy tego nie wyemitują.

> http://www.youtube.com/view_play_list?p=3CD772A08F68
9CD1

Jaki on tam niezalezny. Ten facet co to firmuje, to niezly *rekin* od
suplementow:))

3. Data: 2009-04-19 21:10:01

Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karol pisze:

9CD1

> Jaki on tam niezalezny. Ten facet co to firmuje, to niezly *rekin* od
> suplementow:))

Wow, co za szybka reakcja i próba dyskredytacji. Myślałem, ze reakcja
kogoś z branży będzie dopiero w poniedziałek rano... ;>

Nie piszesz prawdy. Ale daję Ci szansę - przedstaw dowody.

STranger

4. Data: 2009-04-19 21:35:28

Od: " Karol" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

STranger <p...@b...pl> napisał(a):

9CD1

> Wow, co za szybka reakcja i próba dyskredytacji. Myślałem, ze reakcja
> kogoś z branży będzie dopiero w poniedziałek rano... ;>

Akurat o tej porze zwykle zagladam na grupe, wiec i szybko odpowiedzialem:)
Jaka branze masz na mysli ? Wiesz, to niepowazne co piszesz, przeciez takie
uwagi jak moja na jakiejs grupie nie maja zadnego wplywu na na prowadzenie
grubego biznesu przez tego faceta, co *kreci* te filmy:)

> Nie piszesz prawdy. Ale daję Ci szansę - przedstaw dowody.

Ja staram sie zawsze pisac prawde. Nieraz moge sie mylic. Ale przewaznie jak
cos pisze, to wczesniej dokladnie informacje sprawdzam, a potem dopiero
zamieszczam na grupie. Dzisiaj dzieki internetowi szybkie sprawdzenie takich
rzeczy jest stosunkowo proste.

Jesli cos wiecej chcesz wiedziec o szarlatanie ktory *szaleje* z tymi
sensacyjnymi doniesieniami, to przejrzyj sobie google. Sporo tam zanajdziesz
ciekawych informacji na jego temat:) Ma *rekin* o co walczyc, to i podburza
naiwnych ludzi.

Ps. Ta poprzednia informacja o *zamachu* na medycyne alternatywna ktora
podales w innym watku, to chociaz dokladnie przejrzales?
Mysle, ze chyba nie. Wiec chce Ci tylko powiedziec tyle, ze to bujda na
resorach:))
Chodzi raczej o to, aby ukrócić dzialania oszustow ktorzy w tej chwili
swobodnie grasuja po Europie (np.po Polsce) i sprzedaja ludziom smieci,
a nie wartosciowe suplementy.

Nie badz az taki podejrzliwy, bo jeszcze w obsesje jakas wpadniesz:)

5. Data: 2009-04-20 06:02:05

Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

STranger pisze:

> Polecam ciekawy niezależny film o kartelach farmaceutycznych.
> tzw wolne media nigdy tego nie wyemitują.
>

> http://www.youtube.com/view_play_list?p=3CD772A08F68
9CD1

Jak ktoś kiedyś ładnie to ujął - czy to nie dziwne, że o supertajnych
światowy spiskach można dowiedzieć się wszystkiego z filmów na youtube?

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID m...@e...com.pl
GG: 5303813

Piwo - fakty czy mity?