wiem że już bylo, ale...

1. Data: 2003-05-12 09:11:23

Temat: wiem że już bylo, ale...
Od: "AnGi " <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziewczyny, powiedzcie mi jedną rzecz, czy któraś z was uzywała kiedyś tuszu
do rzęs firmy maybelline, tego w różowo zielonym opakowaniu - tzmówią ze jest
najpopularniejszym tuszem ameryki, co o nim myślicie??

1. Data: 2003-05-12 09:18:24

Temat: Re: wiem że już bylo, ale...
Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mysle o nim bardzo cieplo:)) Nie maze sie, nie kruszy, ma fajna
szczotecze i ogolnie dobrze sie go uzywa.

Aga

1. Data: 2003-05-12 09:25:52

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnGi " <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
jest
> najpopularniejszym tuszem ameryki, co o nim myślicie??

Ja go bardzo lubię. Rzesy wyglądają "w nim" naturalnie, nie są posklejane
ani nienaturalnie wydłuzone. Uzywam koloru ciemny brąz.

Pozdrawiam. Variete.

1. Data: 2003-05-12 10:01:31

Temat: Odp: wiem że już bylo, ale...
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo często kupuję ten tusz. Ładnie wydłuża rzęsy, nie są one
posklejane. Tusz daje efekt bardzo naturalnych rzęs. A po za tym jest
niedrogi a do tego ma bardzo dużą pojemność:-) Zdecydowanie polecam!!
Zawsze kupuję zwykły, ale raz przez nieuwagę kupiłam wodoodporny.
Bardzo trudno się go zmywa, trzeba chyba dokupić jakiś specjalny płyn
do jego zmywania.

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-05-12 11:13:00

Od: "Abigail" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jest
> najpopularniejszym tuszem ameryki, co o nim myślicie??

;-))
chyba sie naraze przedmowczyniom, ale pamietam tyle ze iks lat temu nabylam
go pelna euforii za jakies jedne z pierwszych zarobionych pieniedzy w
pierwszej pracy i... pamietam ze chyba go pozniej wyrzucilam, bo byl
beznadziejny!!! jakas taka rzadka szczoteczka, rzesy po nim jak kurze lapki,
i w ogole porazka :) To byl pierwszy i ostatni tusz tej firmy jaki kupilam w
swoim niedlugim zywocie :P

A.

1. Data: 2003-05-12 11:33:03

Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

jest
> najpopularniejszym tuszem ameryki, co o nim myślicie??

myślę, że tusz jest bardzo w porządq. Zwłaszcza za taką cenę. Ale...jest coś
troszke lepszego :). Mianowicie tusz Mabeline, z tej samej serii (Great
Wear), w czarnym opakowaniu, z prowitaminami. Wydaje mi sie, że receptura
tuszu bardzo podobna to tego rózowo-zielonego, a szczoteczka lepsza
(bardziej gęsta) a witaminki nie zaszkodzą chyba...:).
________
sheba 19

1. Data: 2003-05-12 12:28:42

Od: "Anna" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam dokladnie takie same doswiadczenia z tym tuszem jak Abigail
wiec tez nie polecam a rzesy mam raczej delikatne i sredniej dlugosci
pozdr

1. Data: 2003-05-12 12:46:41

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> mam dokladnie takie same doswiadczenia z tym tuszem jak Abigail
> wiec tez nie polecam a rzesy mam raczej delikatne i sredniej dlugosci

Pisz pod postem i tnij nagłówki.

Variete.

1. Data: 2003-05-12 13:31:54

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"AnGi " <g...@N...gazeta.pl> wrote in message
> dziewczyny, powiedzcie mi jedną rzecz, czy któraś z was uzywała kiedyś tuszu
> do rzęs firmy maybelline, tego w różowo zielonym opakowaniu - tzmówią ze jest
> najpopularniejszym tuszem ameryki, co o nim myślicie??

ee to klamia, wcale on nie jest najpopularniejszym tuszem ameryki.
iwon(k)a

1. Data: 2003-05-12 16:30:13

Od: "Magda" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "AnGi " <g...@N...gazeta.pl> wrote in message
>
> ee to klamia, wcale on nie jest najpopularniejszym tuszem ameryki.
> iwon(k)a

a ja mialam po nim uczulenie- oczka wygladaly fatalnie, zakonczylo sie na
wizycie u okulisty i lykaniu jakichs tabletek+zakraplaniu oczek;/
Magda

FAQ - powieszone!
opryszczka:(((
Miraculum krem matujacy