wiem,że kiedyś było

1. Data: 2001-06-22 08:36:57

Temat: Re: wiem,że kiedyś było
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kasiek wrote:

> ale nie mogę znaleźć, przepraszazam więc i pytam o zupę krem z pieczarek
> +grzanki.

Pisz od razu na priva do Herbatki - Ona nie może doczekać się stanowiska
archiwistki
:)))

sadyl

1. Data: 2001-06-22 08:37:43

Temat: wiem,że kiedyś było
Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale nie mogę znaleźć, przepraszazam więc i pytam o zupę krem z pieczarek
+grzanki.
dziękuje z góry
kachna

1. Data: 2001-06-23 17:50:39

Od: "ewcia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego na priva? Tez bym tej pieczarkowej.... i grzanek....
Grazyna

1. Data: 2001-06-23 20:12:57

Temat: Odp: wiem,że kiedyś było
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-06-25 07:57:32

Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki Herbatka!
to nie awersja, po prostyu 3w pracy nie zawsze mam czas na grzebanie w
archiwum
pozdrawiam
kachna

1. Data: 2001-06-25 16:55:21

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-06-25 20:08:31

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Herbatka <b...@d...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:003f01c0fd97$2fc67c40$0200a8c0@BeataMoryl...
> A to bardzo przepraszam - ja zawsze "z drugiej strony lustra" to i
> zapominam, ze ludzie w pracy na grupe pykaja ;-)
Ha, ha, to nie zapominaj, że z pracy nie oznacza, że się jest w pracy,
często po godzinach pracy dopiero się pracuje, jak sobie wszyscy pójdą.
Mnie np. zawsze najlepiej się pracuje pomiędzy 23 a 4 rano.
I co ty na to?
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-06-26 08:34:45

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy <0...@m...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:
> Mnie np. zawsze najlepiej się pracuje pomiędzy 23 a 4 rano.
> I co ty na to?

A co Twoja zona na to? ;-)

Lilla

1. Data: 2001-06-26 09:40:16

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lilla <l...@f...krasnik.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnyc
h napisał:9h9hgr$l24$...@n...lublin.pl...
> A co Twoja zona na to? ;-)
Proszę nie zadawaj niedyskretnych pytań na grupie. Mogą nas czytać dzieci.
;-)))
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-06-26 17:41:44

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> często po godzinach pracy dopiero się pracuje, jak sobie wszyscy pójdą.
> Mnie np. zawsze najlepiej się pracuje pomiędzy 23 a 4 rano.

Maniak ;-)))) Ja jestem maszynka o prostej kontrukcji - jestem w pracy
pracuje, jestem w domu odpoczywam ;-) A o 23.00 to mi sie slipka same
zamykaja. ;-) Poza tym jakos nie wyobrazam sobie wykonywania mojej pracy w
godzinach nocnych - he, he.
Herbatka

jajecznica
zupa serowa