Zupa ziemniaczana ??

1. Data: 2001-06-22 07:22:41

Temat: Zupa ziemniaczana ??
Od: "Joanna" <j...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Byl na liscie przepis na zupe ziemniaczana z mlekiem i kaszka manna, ja go
robilam, bardzo nam smakowal, chcialam powtorzyc, ale przepisu nie ma...
(szukalam w archiwum tez)
Moze ktos mnie poratuje ?

--
Joanna
J...@e...pl

1. Data: 2001-06-22 08:03:17

Temat: Re: Zupa ziemniaczana ??
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna <j...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9gurh6$g0q$...@n...tpi.pl...
> [...]
go
> robilam, bardzo nam smakowal, chcialam powtorzyc, ale przepisu nie ma...
29/05 Re: proszę o przepis na kartoflankę:
Drobno posiekaną cebulę [2 duże] rumienisz na maśle na bardzo małym ogniu,
na to wrzucasz:
pokrojone w kostkę ziemniaki [3x tyle co cebuli] i odrobinę je obsmażasz;
potem jedną startą dużą marchew;
zalewasz wodą ok. 1/2 l i dodajesz przyprawy takie jak sól, pieprz i
kminek, doprowadzasz do wrzenia, do tego wlewasz rozprowadzone wodą 2-3
łyżki kaszy manny, mieszasz cały czas aż do zawrzenia i od tego momentu
gotujesz na małym ogniu ok. 20 minut stale mieszając. Pod koniec dodajesz
1/2 l mleka i dużo siekanej zielonej pietruszki albo jak wolisz to
koperek, znowu doprowadzasz do wrzenia nie zapomnij i mieszaj. Po chwili
jest gotowe do konsumpcji. Aha i najważniejsze, do zupki na talerzu
obowiązkowo 1 łycha gęstej tłustej śmietany.
Trochę pracy ona wymaga, ale warto ją zrobić.
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-06-22 08:10:17

Od: "Joanna" <j...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje bardzo niezmiernie, od wczoraj szukalam - musielism,y zjesc cos
innego na obiad...
Dostalam go przed chwila na priva od Wilmy - obydwojgu jeszcze raz dziekuje
:)))

--
Joanna
J...@e...pl