makaron+tuńczyk w oleju

1. Data: 2001-06-22 06:33:41

Temat: makaron+tuńczyk w oleju
Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam w/w a nie wiem czy da się coś z tego zrobić. mam dziś chandrę więc
spieszcie z pomocą
kachna

1. Data: 2001-06-22 07:16:57

Temat: Re: makaron+tuńczyk w oleju
Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kasiek <k...@w...ps.pl> wrote in message
> mam w/w a nie wiem czy da się coś z tego zrobić. mam dziś chandrę więc
> spieszcie z pomocą

ostatnio jadlam takie cos: podsmazona cebulka, po chwili tunczyk (ja mialam
akurat w zalewie), troche podsmazyc i dodac pokrojonego pomidora. Kolejne 5
minut i gotowe. Doprawilam sola pieprzem i oregano. Makaron ugotowany
mieszam z tym sosikiem . Bylo bardzo dobre.
A jeszcze mozna zrobic troche inaczej: podsmazasz pora zamiast cebuli,
dodajesz tunczyka i mieszasz to wszystko z makaronem. Tez pycha i apetycznie
wyglada.
Smacznego
Asia

1. Data: 2001-06-23 08:17:35

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

kasiek <k...@w...ps.pl> wrote:

> mam w/w a nie wiem czy da się coś z tego zrobić. mam dziś chandrę więc
> spieszcie z pomoc'
> kachna

Podawalem juz tu ten przepis, ale powtorze:

1/4 kg makaronu, najlepiej spaghettini

Puszka tunczyka
2-3 fileciki anchois
1 rozgnieciony zabek czosnku
4 lyzki oliwy z oliwek (lub wiecej, jezeli tunczyk jest w sosie wlasnym,
nie oliwie)
filizanka rzadkiego przecieru pomidorowego (z kartonika) lub (lepiej)
obranych pomidorow z puszki lub (najlepiej) swiezych, pbranych i
pozbawionych pestek pomidorow
siekana pietruszka
sol, pieprz
ewentualnie 1 lyzka posiekanych kaparow

Czosnek podsmazamy na oliwie, uwazajac, by sie nie przypalil, nastepnie
go wyjmujemy, zdejmujemy naczynie z ognia i w goracej oliwie rozgniatamy
fileciki anchois. Dodajemy kapary, tunczyka i pomidory i dusimy na
malym ogniu pod uchylona pokrywka, ok. 10 min. solimy i obficie
pieprzymy. Mieszamy z ugotowanym makaronem, posypujemy pietruszka.

Wladyslaw

Re: Cos z jajek
jak zrobic botwinke??
Czym się różni ser od sera?
oliwki
Co najprostszego a smacznego na wakacje?