wiertarka bosch sklep- allegro

1. Data: 2007-01-14 22:08:20

Temat: wiertarka bosch sklep- allegro
Od: "burz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Chce kupic wiertarke, przez sentyment do firmy - Boscha. Zielona,
czyli dla domowych majsterkowiczow.
Wpadl mi w oko model 1000W z odsysaniem pylu... i jest pewnien problemik,
poniewaz w sklepie internetowym model nazywa sie PSB 1000 RCA, zas
identyczny z wygladu i parametrow na allegro ma na naklejce napis PSB
Edition. I tyle.
Hmmm, czy to jakas podroba, czy inne licho? Czy nie przejmowac sie nakleja,
tylko brac (sklep 599 zl, allegro 359 zl).
pozdr, burz

2. Data: 2007-01-15 02:30:18

Temat: Re: wiertarka bosch sklep- allegro
Od: "Paweł Pracki" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Informacje o produktach Bosch znajdziesz tu:

http://www.bosch-pt.com/pl/pl/hw/start/index.htm

Sprawdź czy firma oferująca wietrakę na Allegro jest w spisie sprzedawców
Bosch Polska, zadzwoń lub napisz e-mail do Bosch Polska i zapytaj o serię
Edition - czy coś takiego mieli. Cena na Allegro jest atrakcyjna, ale z
drugiej strony, szkoda było by wydać pieniądze na "chińczyka" robionego pod
Boscha.

3. Data: 2007-01-15 06:27:03

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tutaj muszę Cię zmartwić, ponieważ zarówno elementy składowe, jak nie cały
wyrób może być produkcji PRC :(
Masa firm produkuje zupełnie w innych krajach, niz wskazywałaby marka danej
firmy. BSH dawno przestało mi się kojarzyć z niemiecką perfekcją. W
produkcji sprzętu AGD dla tej firmy uczestniczy między innymi Turcja.

Wracając do tematu. Jakieś 12 lat temu kupiłem od ruskiego na bazarze
zieloną 550RE BSH z walizką, papierami (cały service manual z rysunkami
numerami części składowych urządzenia). Miała wtedy uchwyt samozaciskowy co
było wtedy pewnego rodzaju ciekawostką, a nikt nie słyszał jeszcze o SDS.
Oprócz narzędzi profesjonalnych to młotowiertarki również nie były
powszechne.
Zrobiła 3 mieszkania i całą masę prac, nadal ma się dobrze.

P.

4. Data: 2007-01-15 08:10:23

Od: neg <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nawet jeśli w Chinach robiona to projekt techniczny i maszyny moga byc
zagraniczne. Tania wiertarka zwykle nie obraca się dokładnie wzdłuż osi tylko
"bije" co powoduje że otwór ma 2 mm więcej niż wiertło.

5. Data: 2007-01-15 19:04:43

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pietrek <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> wrote:
> [...]
> jak nie
> cały wyrób może być produkcji PRC :(
> Masa firm produkuje zupełnie w innych krajach, niz wskazywałaby

Tak, ale co innego jeśli chińska jest tylko siła robocza, a cała
technologia oraz towarzyszący jej reżim jest pilnowana przez
właściciela marki, a co innego jeśli "markowy sprzęt" jest
produkowany od A do Z w garażu (czy gdzie tam chinole rowery
trzymają), a najstaranniejszym etapem produkcji jest naklejenie
wydrukowanej za rogiem naklejki "Bosch", ponieważ chińskie
dzieciaczki jako niepiśmienne w europejskim alfabecie mają
skłonność do przyklejania go odwrotnie.

J. (a co do meritum - nie chcę mieszać autorowi ale osobiście
zamiast 1000W wiertarki z klekotką zamiast udaru kupiłbym jakąś
małą 500W lub wkrętarkę nawet i tanią młotowiertarkę do kompletu)

6. Data: 2007-01-15 19:10:18

Od: "burz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki wszystkim za pomoc.
Sprawe wyjasnilem (takze u Boscha) - ta 1000-watowa Edition to seria z
dodatkowym wyposazeniem, produkcja Szwajcaria.

7. Data: 2007-01-16 15:29:41

Od: jasio p <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

burz napisał(a):
> Dzieki wszystkim za pomoc.
> Sprawe wyjasnilem (takze u Boscha) - ta 1000-watowa Edition to seria z
> dodatkowym wyposazeniem, produkcja Szwajcaria.

cześć

a ja podobnie jak Kolega wyżej polecam kupić kilka narzędzi za tą kwotę
np jakiegoś SKILA:
1. WKRĘTARKA 12V + 2 AKUMUL. SKIL za ok. 140 zł
2. wiertarkę udarową 650W model 6690 SKIL za ok. 160 zł lub ciut tańszą
wersję na kluczyk
3. za to co zostanie jakąś młotowiertarkę na SDS (taką do 3,5 kg)

będzie to wszystko bardziej funkcjonalne :-)

Jasio P

8. Data: 2007-01-17 13:54:24

Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

Pietrek napisał(a):
> Masa firm produkuje zupełnie w innych krajach, niz wskazywałaby marka danej
> firmy. BSH dawno przestało mi się kojarzyć z niemiecką perfekcją. W
> produkcji sprzętu AGD dla tej firmy uczestniczy między innymi Turcja.
A jaka roznica, czy turek w niemczech to zrobi, czy turek w turcji? :)

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

Brama przesuwna