wierzba iwa

1. Data: 2004-06-08 18:55:23

Temat: wierzba iwa
Od: "Rafal" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
czy wyrastające w dolnych częsciach odnogi ( z innymi niz ma wierzba
liściami) sa chwastami i czy nalezy je usunać?
pozdr
Rafał

2. Data: 2004-06-08 20:11:42

Temat: Re: wierzba iwa
Od: "peterd" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystko poniżej miejsca szczepienia należy usuwać.
Pozdr
peterd

3. Data: 2004-06-08 20:37:15

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Wszystko poniżej miejsca szczepienia należy usuwać.
> Pozdr
> peterd
hehe
z korzeniami wlacznie
?
z pozdrowieniami i usmiechami

_hehehe

4. Data: 2004-06-08 23:49:44

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"peterd" <a...@w...pl> wrote in message news:ca56ii$c6g$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Wszystko poniżej miejsca szczepienia należy usuwać.

Pien tez? :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2004-06-10 10:43:47

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Rafal" <n...@g...pl> wrote in message

> [...] czy wyrastające w dolnych częsciach odnogi ( z innymi niz ma
wierzba
> liściami) sa chwastami i czy nalezy je usunać?

Te pedy, to tez pedy wierzby ale podkladki. Z Twojego punktu widzenia to
"chwasty", ktore usuwaj, jesli chcesz zachowac Twoja wierzbe w formie
dotychczasowej.
Moja iwa nie jest szczepionym na kijku pokurczem o sklonnosci do wzrostu w
dol, tylko drzewem juz dziesiecio metrowym.
Przyciaga mase owadow i wzbogaca zycie w ogrodzie.

Pozdrawiam,
Bpjea

6. Data: 2004-06-10 10:54:30

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ca9e5s$igv$1@nemesis.news.tpi.pl Bpjea <b...@...pl
(usun 'x' - z powodu spamu)> napisał(a):

> Moja iwa nie jest szczepionym na kijku pokurczem o sklonnosci do
> wzrostu w dol, tylko drzewem juz dziesiecio metrowym.
> Przyciaga mase owadow i wzbogaca zycie w ogrodzie.

Hejka. To pewnie gawrony też na niej założyły kilka gniazd. ;-)
Pozdrawiam bogato Ja...cki
P.S. Na naszych działkach gawrony właśnie zażerają się czereśniami.
Urocze ptaszyska. :-(

7. Data: 2004-06-10 10:57:18

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2004-06-10 11:00:10

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message

> Hejka. To pewnie gawrony też na niej założyły kilka gniazd. ;-)

Nie, one wola wyzsze drzewa.

> P.S. Na naszych działkach gawrony właśnie zażerają się czereśniami.

U mnie jeszcze nie, bo mam pozniejsze odmiany czeresni.
Co roku przylatuja kawki i gawrony ale dla wszystkich wystarczy ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

PS: omylkowo jeden post poszedl na grupe bez odpowiedzi, z winy outlooka
;)

trawa problem
Moja historia [krok II-gi]
Nie kłócić sie, mam problem :-)