trawa problem

1. Data: 2004-06-08 18:51:50

Temat: trawa problem
Od: "Rafal" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jestem poczatkujacym dzialkowiczem i prosze o porade. Mam klopot z trawa tzn
mimo podlewania w weekendy zaczela zolknac, slabo rosnie oprocz długich
pojedynczych łodyg zakonczonych jakby nasionami( maja z 0,5 m) . Czy to sa
nasiona czy nalezy to jak najszybciej skosiclub wyrwac ? Trawa jest
przewaznnie kepkowa - załozona rok temu na dosc piaszczystej glebie
wzbogaconej torfem.
pozdrawiam
Rafał

2. Data: 2004-06-09 03:13:26

Temat: Re: trawa problem
Od: "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Mam klopot z trawa
> tzn mimo podlewania w weekendy zaczela zolknac, slabo rosnie oprocz
> długich pojedynczych łodyg zakonczonych jakby nasionami( maja z 0,5 m)
.

Trawa, jak każde inne zboże, po zakwitnięciu i zawiązaniu nasion ginie.
A więc jeden z sekretów ładnej trawy to niedopuszczenie do zakwitnięcia
i zawiązana nasion. Można wpuścić kozy albo owce, ale zdecydowanie
lepiej raz w tygodniu kosić. Powoduje to także mocniejsze krzewienie się
trawy.

W Ameryce pono żona może zarządać i otrzyma rozwód, jeśli udowodni, że
mąż przed weekendem nie skosił trawnika.

--
pozdrawiam :-))
Sławomir J Marusiński

3. Data: 2004-06-09 03:22:35

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> wrote in message

> Trawa, jak każde inne zboże, po zakwitnięciu i zawiązaniu nasion ginie.

Musze sie przyznac, ze pierwszy raz slysze taka teorie. Byc moze to po prostu
moja niewiedza (aczkolwiek mam wrazenie, ze moje obserwacje temu przecza).
Czy bylbys uprzejmy podac zrodlo tych wiadomosci?

> W Ameryce pono żona może zarządać i otrzyma rozwód, jeśli udowodni, że
> mąż przed weekendem nie skosił trawnika.

Wierze, ze take przypadki sie zdarzaly. Ale oczywiscie normalny sedzia na taki
argument tylko popuka sie w czolo. Zreszta typowy czas koszenia trawnika to
nie przed weekendem, ale w weekend.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2004-06-09 04:03:16

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Kyllyan wrote:

> W Ameryce pono żona może zarządać i otrzyma rozwód, jeśli udowodni, że
> mąż przed weekendem nie skosił trawnika.

Blagam, nie pisz takich glupot...toz to wierutna bzdura. Naprawde Stany sa
duzo normalniejszym krajem, niz by sie to wydawalo z mediow, ktore
roztrzasaja kazda sensacje. A zona moze zazadac rozwodu bez podania powodu
- po prostu go chce, nie musi zadnych unikow wymyslac. Wolny kraj znaczy
wolnosc osobista, nikt nikogo nie zmusza do pozostania w zwiazku
malzenskim, szczegolnie z mezczyzna, ktory nie chce kosic trawy, trep jeden
:))))

Magdalena Bassett

5. Data: 2004-06-09 06:15:09

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> zakwitnięcia i zawiązana nasion. Można wpuścić kozy albo owce, ale
> zdecydowanie lepiej raz w tygodniu kosić. Powoduje to także mocniejsze

Tylko gatunki jednoroczne, jak wszystkie gatunki jednoroczne (sama nazwa
wskazuje :-D). Gatunki wieloletnie sieja sobie nasionami do woli i
schodzic nie zamierzaja.
Jestes szczesliwym czlowiekiem, skoro w zyciu
sie z takim np. perzem nie spotkales..
Pozdrowienia - Ewa Sz.

6. Data: 2004-06-09 21:09:16

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości
>[ciach]
>szczegolnie z mezczyzna, ktory nie chce kosic trawy, trep jeden
> :))))

dobrze, że nasi panowie uwielbiają kosić trawę, bo do trepów zostaliby
zaliczeni :)))))))))

pozdr
Ania

7. Data: 2004-06-09 21:32:36

Od: "Rafal" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i zawiązana nasion. Można wpuścić kozy albo owce, ale zdecydowanie
> lepiej raz w tygodniu kosić. Powoduje to także mocniejsze krzewienie się
czyli mam skosic trawe ? ( kosiłem 3 tyg temu i nie odrosła oprócz
wpomnianych wysokich łodyg, czy to sa nasiona czy też nie ?)
pozdr
Rafał

8. Data: 2004-06-09 22:29:00

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Ania Onet wrote:

> Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości
> >

> dobrze, że nasi panowie uwielbiają kosić trawę, bo do trepów zostaliby
> [...]

A co, myslisz, ze bym tak strzelala w ciemno? przejrzalam posty,
zorientowalam sie, kto lubi strzyc, kto nie (68% - 32%), i dopiero wtedy
sypnelam pol lyzeczki sarkazmu, bo inaczej bym sie bala....:)))))
Magdalena Bassett

9. Data: 2004-06-10 04:46:33

Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> dobrze, że nasi panowie uwielbiają kosić trawę, bo do trepów zostaliby
> zaliczeni :)))))))))
>
> pozdr
> Ania

O rany, z kim ja mieszkam ?
:))

Pozdrowienia - Zosia

10. Data: 2004-06-10 07:08:45

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ca7vvs$3ts$1@inews.gazeta.pl Rafal
<n...@g...pl> napisał(a):

> czyli mam skosic trawe ? ( kosiłem 3 tyg temu i nie odrosła oprócz
> wpomnianych wysokich łodyg, czy to sa nasiona czy też nie ?)

Hejka. Zakończeniem łodygi u traw jest kwiatostan - wiecha lub
kłos. Po przekwitnięciu wytworzą się w nim nasionka. :-) Gdy się nisko
kosi trawnik co kilka dni, to nie ma szans na to, że trawa zdąży
zakwitnąć.
Pozdrawiam zielono Ja...cki

Moja historia [krok II-gi]
Nie kłócić sie, mam problem :-)