[#7]: winda domowa

1. Data: 2008-07-30 16:38:58

Temat: [#7]: winda domowa
Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Trochę nietypowe, ale z uwagi na moje przekonania i sytuacje :),
chciałbym zamontować najprostszą ale funkcjonalną windę w 1 piętrowym
domu, poddasze mieszkalne plus piwnica. Tak by wszystkie osoby na
wózkach mogły spokojnie i wygodnie podróżować miedzy wszystkimi poziomami.

Trochę szukałem w Internecie, ale może Wy macie jakieś doświadczenia w
tym względzie i jesteście w stanie polecić i firmę dobrą i niedrogą ;-).

Grzegorz Brycki

2. Data: 2008-08-01 10:03:06

Temat: Re: winda domowa
Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mieszkalne plus piwnica. Tak by wszystkie osoby na wózkach mogły spokojnie
> i wygodnie podróżować miedzy wszystkimi poziomami.

Podsumowując wszystkie Twoje pytania: stanowisz bardzo tródny przypadek.
(podaruje sobie epitety)

--
__________________________________________MAT_______

3. Data: 2008-08-03 09:35:27

Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lagoda pisze:

> Podsumowując wszystkie Twoje pytania: stanowisz bardzo tródny przypadek.
> (podaruje sobie epitety)

Ale ja nie pytam o światopogląd :). Uogólniasz na podstawie kilku pytań
bo Ci się pokojarzyło parę faktów, zebrałeś je automatem w kupę i
wpasowałeś w prosty schemat, który znów skategoryzowałeś według swojej
własnych subiektywnych ocen. Popatrz ile w tym subiektywizmu, uogolnień.
Ja nie muszę powstrzymywać się od epitetów, bo jeśli zrozumiałeś to co
przeczytałeś, to mi przytakniesz grzecznie: to co napisałeś to głupota,
wstyd i chańba dla każdego kto oprócz inteligencji ma jakąkolwiek
świadomość siebie, otoczenia i podstawowych mechanizmów tym rządzących,
o światopoglądzie nie wspomnę, bo czuję że stosując powyższy algorytm w
ocenianiu rzeczywistości, masz nieźle pokręcone pod czaszką :).

Grzegorz Brycki

4. Data: 2008-08-05 05:31:16

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

to przeczytaj:
http://www.ortografia.org/index.php5/baza/poprawne/h
/277/

5. Data: 2008-08-06 22:08:07

Od: "Piotr Lewandowski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> to przeczytaj:
> http://www.ortografia.org/index.php5/baza/poprawne/h
/277/

NIE KARMIĆ TROLLA!!!

[#6]: odkurzacz centralny?
[#5]: elektryka: falownik, stabilizator?...
[#4]: filtr wody przy ujęciu
[#3]: okna elektrochromowe / żaluzje
[#2]: baterie słoneczne