Re: ?winie!

From: glob <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: ?winie!
Date: Thu, 11 Feb 2010 10:54:00 -0800 (PST)
<hkuelf$av3$1@news.onet.pl> <hkuqc5$unr$1@node1.news.atman.pl>
<hkus00$lqc$1@news.onet.pl> <hkusgl$v4r$1@node1.news.atman.pl>
<hkuspn$oqn$1@news.onet.pl> <hkusru$v6k$1@node1.news.atman.pl>
<hkutap$qo1$1@news.onet.pl> <hkutrk$vaf$1@node1.news.atman.pl>
<hkuukb$v0m$1@news.onet.pl> <hkuuph$ves$1@node1.news.atman.pl>
<hkuvca$1qj$1@news.onet.pl> <hkv2il$ak$1@node1.news.atman.pl>
<hl0k8q$l0$1@news.onet.pl> <hl0kvs$2r5$1@news.onet.pl>
<hl0l69$3br$1@news.onet.pl> <hl103n$c4n$11@atlantis.news.neostrada.pl>
<hl11ja$ate$1@news.onet.pl> <kxbxp07793t9$.1rc28p756axe5.dlg@40tude.net>

XL napisał(a):
> Dnia Thu, 11 Feb 2010 14:44:06 +0100, Vilar napisaďż˝(a):

> Mniam - byle domowe. Kupne kiszeniaki sďż˝ po prostu masďż˝ soli.
> --
>
> Ikselka.

Tak Ikselka bardzo ładnie pokazujesz kim jesteś. Ja piszę o tym, że
tacy chorzy jak wy, swoją ideologią mordowali i chcą mordować innych
ludzi, ale tak to jest z fanatykami, że takie rzeczy zupełnie omijają,
tak też działają ludzie podlegi sekcie , czyli ze spranym mózgiem.
Najpierw się pytasz co mi jest, ten wątek pokazuje że jesteście bardzo
chorzy, bo to was dotyczy, ale dla was zamordowanie i mordowanie nic
nie znaczy, tylko= co ci jest, albo sól lub kiełbasa.
Moim zdaniem jest to esencją całego artykułu. Niech będzie to
ostrzeżeniem.

Im bardziej jesteście religijni (czytaj: fanatyczni) tym bardziej
pozbawieni współczucia. Iluzja współczucia zastępuje prawdziwe
współczucie. Ludzie religii mają tendencję do bycia najbardziej
fanatycznymi i pozbawionymi tolerancji ludźmi na Ziemi. Są ostatnimi,
którym można zaufać i cierpią na najbardziej odrażające defekty
charakteru. Udają że robią dobrze, lecz w rzeczywistości są
kolaborantami w systemie stworzonym do popychania ludzi w stronę
nieświadomego niewolnictwa, w imię wyższego autorytetu. Są
niewolnikami promującymi niewolnictwo.

Z historycznego punktu widzenia ludzie religii "kochali" walczyć ze
sobą. Zamiast bezwarunkowej miłości praktykowali uwarunkowaną
lojalność. Jedynym bezwarunkowym aspektem była ich żądza krwi. Jeżeli
nie zgadzasz się z nimi stajesz się celem... albo do nawrócenia, albo do
zniszczenie (choć jedno i drugie jest w istocie tym samym).

A teraz cytat "perełka".

"Prawdziwe współczucie nie powstaje z wiary w Boga, z praktykowania
różnych rytuałów, studiowania prawa karmy. Współczucie jest tylko i
wyłącznie rezultatem świadomego wyboru, wolnego od groźby kary i
obietnicy nagrody."

Podobnie jest z miłością do Boga, z miłością do bliźnich, z miłością
do innych stworzeń z miłością do całego wszechświata. To my
dokonujemy niezależnego świadomego wyboru czy chcemy kochać, czy
chcemy współczuć, jak chcemy kochać, jak chcemy współczuć. Bądźmy za
ten wybór odpowiedzialni.