Świnie!

1. Data: 2010-02-10 04:16:47

Temat: Świnie!
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Straciłem do was jakikolwiek szacunek , nie uważam abyście nawet byli
ludźmi, kościółek was z człowieczeństwa rozprawiczył/rozdziewiczył,
jesteście bagem tak skrajnie antyludzkim, że nawet nie jesteście w
tych skrzywionych obrzydliwych pyskach zjadanych przez nienawiść,
poczuć na skórze smaku cierpienia ludzi mordowanych, prześladowanych
za nic, niewinnych ludzi, tylko dlatego że istnieją.
Narzekacie na świat, na firmy, na polityków, na państwo, to może w
końcu spojrzycie na siebie, jak jesteście ochydni, wiem to trudne
spojrzeć na siebie, gdy się jest bagnem niewartym splunięcia.
Klniecie na świat, który sami sobie stworzyliście, urągacie politykom
starającym się być wami, biadolicie firmą spełniającym wasze chore
pragnienia. Banda ślepych przepełnionych nienawiścią i rządzą
mordowania trepów, kadzących sobie nawzajem w swoim ulu wzajemnej
edoracji, że nie syfem jest a czymś pachnącym. Śmierdzicie takim
rozkładem ,że nawet świnie przekręcają łebksa czując wasz odór.
Śmiejecie się ze słuchaczy radio-maryja, a pod żadnym względem nie
odróżniacie się od tych urojeń, wypaczeń , dziczy, tej choroby
psychicznej, cali jesteście jak z wychodka i zamieniacie świat w
wychodek. Szekspir miał rację, ludzie prości nie są ludzmi, jesteście
czymś egzotycznym, zupełnie niepodobnym do człowieka. Stworzyliście
wyspę trędowatych i myślicie że tak powinno być, aż każdemu normalnemu-
zdrowemu skóra się jeży ze zgorszenia i samoczynnie chce uciekać,
pozostawiając swojego właściciela na pastwę losu. Was nie da się
niczego nauczyć, nie przeraża was śmierć tysięcy dzieci pochodzenia
Żydowskiego, nie przerażają piece krematoryjne. Nie przeraża ten ból,
ból przekraczający granice .Wiem pisarze, aryści chcieli pokazać górę
trupów, znaleźć jakiś wyjaśnienie, ale nie tam szukali gdzie trzeba,
na górze jest mróż , lód i nic tam nie ma, a wystarczyło spojrzeć do
ogródka każdego z was, być może ktoś spojrzał, ale nic o tym nie
napisał ,przerażony tym, że wszyscy jesteście podli.

2. Data: 2010-02-10 09:42:56

Temat: Re: Świnie!
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...
Straciłem do was jakikolwiek szacunek , nie uważam abyście nawet byli

Normalnie Miłość aż chlusta z Twojego postu.
Weź ty facet czasami przypatrz się sobie zanim naskoczysz na wszystkich
dookoła.

MK

3. Data: 2010-02-10 09:59:28

Od: "Reda rt" <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Wyluzuj glob, nawet nie bardzo wiadomo, kto tu jest adresatem tego ataku.
Walczysz ze swoimi potworami, które znowu są 'za blisko'.

4. Data: 2010-02-10 10:29:59

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Reda rt" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
> Wyluzuj glob, nawet nie bardzo wiadomo, kto tu jest adresatem tego ataku.
> Walczysz ze swoimi potworami, które znowu są 'za blisko'.

Wiesz- aż trudno mi zabierać głos, ale wczoraj modliłem się w intencji
nawrócenia globa, a także- jeśli jest w mocy demonów- żeby odeszły. Powaga.
Czy to jeden z efektów? Tego nie wiem, ale dało mi do myslenia...

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

5. Data: 2010-02-10 12:31:59

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...
Straciłem do was jakikolwiek szacunek , nie uważam abyście nawet byli
ludźmi,

globik- trzymaj się, nie daj się owładnąć nienawiści. Pamiętaj- grzech u
Twoich drzwi stoi, ale to Ty masz nad nim panować- nie on nad Tobą. I
pamiętaj, że Twoje emocje "rzeźbią" w twojej sommie- jak w glinie. Jaką
rzeźbę daje nienawiść- nie wiesz?

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

6. Data: 2010-02-10 12:54:55

Temat: Re: ?winie!
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Vilar napisał(a):
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
d.googlegroups.com...
> Straci?em do was jakikolwiek szacunek , nie uwa?am aby?cie nawet byli
>
> Normalnie Mi?o?? a? chlusta z Twojego postu.
> We? ty facet czasami przypatrz si? sobie zanim naskoczysz na wszystkich
> dooko?a.
>
> MK

To znaczy że zbrodniarzą chcesz jeszcze miłosnego tyłka dawać, i
ciiiiiiiiii nie nazywać zbrodniarza zbrodniarzem, czyli tak chcesz
rozwiązywać problemy zwyrodnialców.

7. Data: 2010-02-10 12:59:05

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Reda rt napisał(a):
> Wyluzuj glob, nawet nie bardzo wiadomo, kto tu jest adresatem tego ataku.
> Walczysz ze swoimi potworami, kt�re znowu s� 'za blisko'.

Jak to nie wiadomo kto jest adresatem , przecież wiadomo śmiecie z SS,
antysemici, ci co tu się chwalą, że są mordercami i modlą się za to
żeby się inni tacy stali. Tak demony, na leczeczecie powinni
zapierdalość i to w podskokach.

8. Data: 2010-02-10 13:02:09

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron napisał(a):
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
d.googlegroups.com...
> Straci?em do was jakikolwiek szacunek , nie uwa?am aby?cie nawet byli
> lud?mi,
>
> globik- trzymaj si?, nie daj si? ow?adn?? nienawi?ci. Pami?taj- grzech u
> Twoich drzwi stoi, ale to Ty masz nad nim panowa?- nie on nad Tob?. I
> pami?taj, ?e Twoje emocje "rze?bi?" w twojej sommie- jak w glinie. Jak?
> rze?b? daje nienawi??- nie wiesz?
>

> --
>
> serdecznie pozdrawiam
>

> Chiron
A kto tu Żyga nienawiścią do niewinnych ludzki i wymyśla cuda aby
uzasadnić swoje skłonności mordercy, ty tu mówisz o Bogu, do Hitlera
się modliłeś?

9. Data: 2010-02-10 13:12:45

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...

Vilar napisał(a):
> [...]

>To znaczy że zbrodniarzą chcesz jeszcze miłosnego tyłka dawać, i
> ciiiiiiiiii nie nazywać zbrodniarza zbrodniarzem, czyli tak chcesz

A będąc taki, czym się różnisz?
MK

10. Data: 2010-02-10 13:19:04

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
googlegroups.com...

<ciach bluźnierstwa>

Kyrie elejson, Chryste elejson, Kyrie elejson.
Chryste usłysz nas, Chryste wysłuchaj nas
Ojcze z nieba, Boże, zmiłuj się nad nami
Synu Odkupicielu świata, Boże, zmiłuj się nad nami
Duchu Święty, Boże, zmiłuj się nad nami
Święta Trójco, Jedyny Boże, zmiłuj się nad nami
Święta Maryjo, Królowo Aniołów
powtarzać: módl się za nami
Święty Michale Archaniele
Święty Michale książę przesławny
Święty Michale dzielny w walce
Święty Michale pogromco szatana
Święty Michale postrachu złych duchów
Święty Michale wodzu wojska niebieskiego
Święty Michale zwiastunie Bożej chwały
Święty Michale radości Aniołów
Święty Michale zaszczycie nieba
Święty Michale przedstawiający Najwyższemu prośby nasze
Święty Michale obrońco dusz sprawiedliwych
Święty Michale wysłanniku Boga
Święty Michale całkowicie oddany swemu Stwórcy i Panu
Święty Michale przewodniku nasz w modlitwie
Święty Michale nasza tarczo w pokusach
Święty Michale warownio Ludu Bożego
Święty Michale stróżu i patronie Kościoła
Święty Michale wodzu Mistycznego Ciała Chrystusa
Święty Michale dobroczyńco sławiących Cię narodów
Święty Michale chorąży zbawienia Święty Michale Aniele pokoju
Święty Michale prowadzący dusze do wiecznej światłości
Święty Michale zwierzchniku w niebie
Święty Michale wodzu całego stworzenia

Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata, przepuść nam. Panie.
Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata, wysłuchaj nas Panie.
Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata, zmiłuj się nad nami.

P. Módl się za nami święty Michale Archaniele.
W. Abyśmy się stali godnymi obietnic Chrystusowych.

Módlmy się:
Wszechmogący wieczny Boże, który ustanowiłeś świętego Michała Archanioła
obrońcą Kościoła i zwierzchnikiem raju, udziel za jego wstawiennictwem
Kościołowi pomyślności i pokoju, a nam łaski w tym życiu i chwały w
wieczności. Przez Chrystusa Pana naszego. Amen.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.