Świnie!

11. Data: 2010-02-10 13:24:18

Temat: Re: ?winie!
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Vilar napisał(a):
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
a.googlegroups.com...

> Vilar napisa?(a):
d.googlegroups.com...

Nie zwyrodnialcą------tym

12. Data: 2010-02-10 13:27:42

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron napisał(a):
> Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
googlegroups.com...

> [...]
>
> Chiron
>

> 1. Znaleźć człowieka, z którym można porozmawiać nie wysłuchując banałów,
> konowałów, idiotyzmów cwaniackich, łgarstw, fałszywych zapewnień, tanich
> sprośności lub specjalistycznych bełkotów "fachowca", dla którego branżowe
> wykształcenie plus umiejętność trzymania widelca jest całą jego kulturą,
> kogoś bez płaskostopia mózgowego i bez lizusowskiej mentalności- to znaleźć
> skarb.
> - Waldemar Łysiak
>
> 2. Jedyna godna rzecz na świecie twórczość. A szczyt twórczości to tworzenie

Czyli napierw zamordujesz Żyda a następnie będziesz bluźnił w
modlitwie, on się modli, jak ktoś powinien się modlić to tylko za to
aby tacy jak ty mordercy znikneli z tej planety, modlić to się można w
intencji ofiar takich zbrodniarzy.

13. Data: 2010-02-10 13:32:22

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> Nie zwyrodnialcą------tym

Jeśli chcesz o tym gadać, to opowiem Ci historyjkę.
Chcesz?

MK

14. Data: 2010-02-10 13:57:39

Temat: Re: Świnie!
Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Reda rt" <p...@o...eu> wrote in message
> Wyluzuj glob, nawet nie bardzo wiadomo, kto tu jest adresatem tego ataku.
> Walczysz ze swoimi potworami, które znowu są 'za blisko'.

Pogarszylo sie chlopu, az spac nie moze o 5 nad ranem.
A z tego co ciekawe w tym jego przypadku jest to
ze on opisuje siebie samego- zawsze mnie to bilo po oczach.
Pisze on o nas jako:
-kims kto nienawidzi, a przeciez nienawisc az bije z tego co on pisze
-przesladowcach mimo ze sam wyzywa w poscie innych
-narzekajacych, a sam narzeka jak cholera :)
-slepych, a to on wlasnie nalezy do ludzi ktorzy
nie potrafia zaakceptowac innego punktu widzenia

itd. itd.

on pisze o sobie samym, z tym walczy, jest taki sam jak jego demony.
Zreszta kilka razy piczac mu wyrwalo mi sie takie zdanie:
"walczac z bestiami uwazaj zebys nie stal sie jedna z nich"

caly czas to aktualne,
pozdrawiam,
Druch

15. Data: 2010-02-10 14:06:22

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Vilar napisał(a):
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
.googlegroups.com...

> Je?li chcesz o tym gada?, to opowiem Ci historyjk?.
> Chcesz?
>
> MK

A to że jesteś stadna to pewnie opowiesz historię o tym, że należy
jeszcze kadzić zwyrodnialcą, a wiadomo to są śmiecie społeczne, taka
tu tandeta wypłyneła, wypłyneła na psp, można to nazwać
zmatwychwstaniem Hitlera, och, on z martwych wstał, pobiegły
buraczane skrzywione ryje, krzyczą hossana, hosana, znowu będziemy
spijali miód nienawiści, zobacz, zobacz Chironka jak klęczy przed
Hitlerem, jak mu kopyta drąż podczas ssania i zassania mleka z jego
trzewi, jak spija mleko nienawiści, jak mu kopyta drży i spija ,
zsie. hosanna, hossana, hosanna. Taką historię czy inną opowiesz.?

16. Data: 2010-02-10 14:08:46

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
h.googlegroups.com...

Vilar napisał(a):
> [...]

> trzewi, jak spija mleko nienawiści, jak mu kopyta drży i spija ,
> zsie. hosanna, hossana, hosanna. Taką historię czy inną opowiesz.?

Inną.
Ze zło jest złem, niezaleznie czy jest czynione przez tych "dobrych", czy
tych "złych".

MK

17. Data: 2010-02-10 14:09:37

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Druch" <e...@n...com> wrote in message

i jeszcze ciekawostka: glob kreci sie stale w okolo tych samych tematow i
tego wyszukuje w postach nawet neutralnych.
Te tematy to:
kociol katolicki (glownie)-patriotyzm-komunizm-zydzi

ciekawe, bo sa to tematy bardzo ogolne jakby nie bylo.
Ze tez akurat to obral sobie jako centrum swojej "walki"

Pozdr,
Duch

18. Data: 2010-02-10 14:12:55

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Druch napisał(a):
> [...]
> Zreszta kilka razy piczac mu wyrwalo mi sie takie zdanie:
> "walczac z bestiami uwazaj zebys nie stal sie jedna z nich"

Zamorduje Żyda, zaakceptuj mój punkt widzenia. tak, tak- chcesz. Ponie
Sędzio zaakceptuj to że muszę mordować[ dlaczego Sędziowie skazują
patologię], no według Drucha z nienawiści
Dla zbrodniarzy nie ma litości i nikt nie zionie nienawiścią, oprócz
waszego buraczanego chlewa , a taką postawę się piętnuje. Patologie
się skazuje, zbrodniarzy piętnuje, a nie akceptuje.

19. Data: 2010-02-10 14:14:38

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Druch napisał(a):
> [...]
>
> ciekawe, bo sa to tematy bardzo ogolne jakby nie bylo.
> Ze tez akurat to obral sobie jako centrum swojej "walki"

Glob pisze na różne tematu, to twój ryj zaciął się z nienawiści.

20. Data: 2010-02-10 14:17:02

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Vilar napisał(a):
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
h.googlegroups.com...

> Vilar napisa?(a):
.googlegroups.com...

> Inn?.
> Ze z?o jest z?em, niezaleznie czy jest czynione przez tych "dobrych", czy
> tych "z?ych".
>
> MK

A mówiłem, że jesteś stadna, bo ja nie czynie zŁa, zbrodniarzy się
piętnuje, domagasz się od sędziego aby za gwałt nie wydawał wyroku?

Wypisz, wymaluj Ender
Nawróciłem się Towarzysze;)
prawa zwierzat
Re: Chaos jako wizja świata