Re: w sumie nie wiem jaki dać temat

1. Data: 2010-02-09 20:26:59

Temat: Re: w sumie nie wiem jaki dać temat
Od: "Himera" <h...@z...org> szukaj wiadomości tego autora

moze to jej dolega?
Munchausen Syndrome
http://my.clevelandclinic.org/disorders/factitious_d
isorders/hic_munchausen_syndrome.aspx

--
'Does she stare at you sometimes saying nothing? She is thinking: How the
hell have I ever ended up with this ugly motherfucker?'-Chris Rock

2. Data: 2010-02-09 20:39:54

Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wtorek, 9 lutego 2010 21:26. carbon entity 'Himera' <h...@z...org>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> moze to jej dolega?
> Munchausen Syndrome

http://my.clevelandclinic.org/disorders/factitious_d
isorders/hic_munchausen_syndrome.aspx

Bardziej stawiałbym na hipochondrię, ale nie jestem lekarzem.

KUPA MIECI...
Re: w sumie nie wiem jaki dać temat
Nowa teoria trzech potrzeb ;-)
Re: w sumie nie wiem jaki dać temat