winnice w okolicy Gdyni

1. Data: 2004-09-01 11:50:04

Temat: winnice w okolicy Gdyni
Od: "krycha" <k...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wracam do tematu winnic w okolicy Gdyni.
Poprzednio otrzymałam odpowiedz od Janusza Cz.,
że na pewno można coś wybrać do uprawy z odmian
podanych na www.winogrona.org .
Ale ja jestem ciekawa jak to wygląda w praktyce
i czy ktoś z Was ma doświadczenia w uprawie winnych roślin w okolicy Gdyni.
Uprawia ktoś, jakie odmiany, jada owoce? A są one smaczne?

pozdrawiam Krycha

2. Data: 2004-09-01 13:38:27

Temat: Re: winnice w okolicy Gdyni
Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krycha" <k...@o...poczta.pl> napisał w wiadomości

> Ale ja jestem ciekawa jak to wygląda w praktyce
> i czy ktoś z Was ma doświadczenia w uprawie winnych roślin w okolicy
Gdyni.
> Uprawia ktoś, jakie odmiany, jada owoce? A są one smaczne?

Ja :-) Ale uprawa to za duze slowo. mam jedna winorosl. Ladnie rosnie i
wlasnie owocuje, ale nie mam pojecia, jaka to odmiana. Owocow jeszcze nie
jadlam, bo dopiero w tym roku zaowocowala (wczesniej nie przycinalam).

Magda

wypożyczalnia
poczta (OT)
Waleriana