wino

21. Data: 2004-04-08 05:37:08

Temat: Re: wino
Od: "Daniel" <d...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Użytkowniku mirzan! Mam chęć Cię wrzucić do KF-a za te (jak ten
> powyżej) niechlujne posty. :-)

Jestem w nowy i mam pytanie: Co to jest KF? Tak na przyszłość, co bym
wiedział gdzie trafiłem za podpadnięcie władzom...

pozdrawiam

Daniel

22. Data: 2004-04-08 06:10:36

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daniel" <d...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> Jestem w nowy i mam pytanie: Co to jest KF? Tak na przyszłość, co bym
> wiedział gdzie trafiłem za podpadnięcie władzom...
>
> pozdrawiam
>
> Daniel

KF- kill file, jest to miejsce, gdzie trafiają użytkownicy, których
wiadomości nie chcę i nie mam ochoty ściągać z serwera niusów.

pozdr
Ania

ps. w tej chwili mój KF jest pusty, ale kilka osób już w nim było ;-)
Ania

23. Data: 2004-04-08 06:12:40

Od: "Daniel" <d...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> pozdr
> Ania
>
> ps. w tej chwili mój KF jest pusty, ale kilka osób już w nim było ;-)

OK. Dzięki. Mam nadzieję, że nikomu nie trafię..
pozdrawiam

Daniel

24. Data: 2004-04-08 07:12:55

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. Użytkowniku mirzan! Mam chęć Cię wrzucić do KF-a za te (jak ten
> powyżej) niechlujne posty. :-) Jak nie masz czasu na to, żeby odpowiadać
> zgodnie z zasadami obowiązującymi w sieci, to nie zaśmiecaj grupy.
> Jarek Siedlecki

Popieram. Ostatnio pojawiło się na forum kilka osób dla których
netykieta to pojęcie czysto abstrakcyjne. Koszmarnie się czyta ich posty.
Pozdrawiam
Bea

25. Data: 2004-04-08 09:39:24

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:
(...)

>Do Jarka Siedleckiego--strasznie mnie objechales.Dopiero Ucze sie pisac.Jesli
sprawiamklopot zamykam sie.Iprzepraszam za cierpienia moralne jakich doznales.mirzan

Ufff, to ucz się z sensem.
- Zostawiamy w cytacie tylko ten kawałek z "przedpiśców", na który
odpowiadamy.
- Odpowiadamy POD cytatem (nie przed i nie w środku).

Jak widzisz, nawet z kompletnego pomieszania tekstów można wyciągnąć
właściwy kawałek do zacytowania.

&smrodek dydaktyczny choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

26. Data: 2004-04-08 09:39:50

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:4074FB77.7020109@poczta.onet.pl...

> Popieram. Ostatnio pojawiło się na forum kilka osób dla których
> netykieta to pojęcie czysto abstrakcyjne. Koszmarnie się czyta ich posty.

A ja nie popieram, fakt, że czytanie postów jest kłopotliwe, ale żeby zaraz
KF ? Ja tez pierwsze posty pisałm nad, nie cięłam ich itd. Każdy się uczy, a
dla mnie najważniejsze jest co kto ma na temat roslin do powiedzenia :))

Pozdrawia Kaśka u której kilka ślicznych roślinek od Mirosława rośnie w
ogródku :)

27. Data: 2004-04-08 13:45:35

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:c536m0$1bq$1@atlantis.news.tpi.pl Katarzyna Tkaczyk
<k...@e...com.pl> napisał(a):

> [...]
> zaraz KF ? Ja tez pierwsze posty pisałm nad, nie cięłam ich itd. Każdy
> się uczy, a dla mnie najważniejsze jest co kto ma na temat roslin do

Hejka. Toteż napisalem, że mam chęć wrzucić do KF-a, a nie że wrzuciłem.
Też zakładam, że każdy się może poprawić. :-) Ale mamy czas robienia
generalnych porządków i wypadałoby je zrobić także na grupie i nakłonić
świeżaków do przestrzegania zasad. Jest bowiem jeszcze kilka osób
zachwyconych pisaniem u góry a nieprzycinanie postów zdarza się i starym.
:-(

> Pozdrawia Kaśka u której kilka ślicznych roślinek od Mirosława rośnie w
> ogródku :)

Kasiu, Twój głos się niestety nie liczy, bo zostałaś przekupiona. ;-)
Pozdrawiam fundamentalnie Ja...cki
H.Z.: "Bił swoją żonę, z którą miał dzieci przy pomocy sznurka." :-(

28. Data: 2004-04-08 21:09:25

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>        Bea
>
>To trzeba bylo jednym zdaniem wytlumaczyc jak to robic.W ksiazce nie pisza ze
ktos moze sie obrazic jak w przedszkolu.Czy teraz lepiej?Miroslaw Zaniewski-i
do konkretow.

29. Data: 2004-04-09 02:15:51

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in message

> ktos moze sie obrazic jak w przedszkolu.Czy teraz lepiej?

Znacznie lepiej. Z tym, ze dobrze jest jeszcze raz wcisnac "Enter" przed rozpoczeciem
pisania. Tak, aby byla wyrazna przerwa miedzy tekstem cudzym a wlasnym.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

30. Data: 2004-04-09 04:39:37

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of mirzan
(...)
> To trzeba bylo jednym zdaniem wytlumaczyc jak to robic.W ksiazce
> nie pisza ze
> ktos moze sie obrazic jak w przedszkolu.Czy teraz lepiej?Miroslaw
> Zaniewski.

Zdecydowanie lepiej:-)
Forum jest publiczne i kazdy ma prawo do wypowiadania swoich sądów, drobne
utarczki są na porządku dziennym.
Trzeba je traktować spokojnie z rozwagą...
Pozdrawiam, Bogusław Radzimierski.

Mała stronka ze zdjęciami
[W-wa] gdzie kupic
pies i ogrod, ogrod i pies