wino - jakie najslodsze

1. Data: 2003-01-13 12:45:24

Temat: wino - jakie najslodsze
Od: "gerard" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam jakiegos normalnego porzadnego slodziutkiego wina... Czy ktos moglby
mi cos doradzic?

TIA
Regards

1. Data: 2003-01-13 13:27:50

Temat: Re: wino - jakie najslodsze
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

gerard:
> Szukam jakiegos normalnego porzadnego slodziutkiego wina... Czy ktos moglby
> mi cos doradzic?

znaczy 3 różne?

Polecam wino lodowe Riesling. Porządne i słodkie w jednym. Niestety dość
drogie. Na polskie pieniądze jakieś 200zł za butelkę 0.375l.

Waldek

1. Data: 2003-01-13 13:50:18

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 13 Jan 2003 13:45:24 +0100, "gerard" <g...@t...pl>
wrote:

>Szukam jakiegos normalnego porzadnego slodziutkiego wina... Czy ktos moglby
>mi cos doradzic?
>
>TIA
>Regards

malaga powinna zaslodzic Cie na amen

Trys

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-01-13 14:07:34

Od: "dafor" <d...@z...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

200 zł za rieslinga ? - lekka przesada
kup sobie tokaja aszu ( wspaniały !!!) - za 200 zł będzie naprawdę stary ,
za ok 60 zł możesz kupić souterna np. B.Ph. Rothchilda, lub jakiegoś
hiszpańskiego Muskata
poadrawiam
dafor

1. Data: 2003-01-13 14:12:11

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

dafor:
> 200 zł za rieslinga ? - lekka przesada
wino lodowe, nie normalny Riesling.

> kup sobie tokaja aszu ( wspaniały !!!) - za 200 zł będzie naprawdę stary ,
> za ok 60 zł możesz kupić souterna np. B.Ph. Rothchilda, lub jakiegoś
> hiszpańskiego Muskata

ale te nie są "Słodzdzdziutkie" ;-)) Aszu jest tylko słodki.

Waldek

1. Data: 2003-01-13 16:29:08

Od: "gerard" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam wino lodowe Riesling. Porządne i słodkie w jednym. Niestety dość
> drogie. Na polskie pieniądze jakieś 200zł za butelkę 0.375l.
>
> Waldek

oki a jakby trodszeczkę ujac z tego 'porzadne'... to jakie macie propozycje?
Rozumiem ze cena jest odzwierciedleniem jakosci, ale jak na studenta to
troszę drogie...

1. Data: 2003-01-13 16:57:28

Od: "M.K" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gerard <g...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:avuccv$csj$...@n...onet.pl...
> Szukam jakiegos normalnego porzadnego slodziutkiego wina... Czy ktos
moglby
> mi cos doradzic?
>
> TIA
> Regards

To zależy od tego jaką kobietę się całuje
Mariusz

1. Data: 2003-01-13 17:45:41

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
napisał:avuccv$csj$...@n...onet.pl...
> Szukam jakiegos normalnego porzadnego slodziutkiego wina... Czy ktos

Co znaczy slodziutkie????
Ktos juz Ci tutaj bardzo dobrze radzil: T O K A J
a ktory, to juz sprzedawca Ci najlepiej dopowie....
i cena na polska kieszen tez jest na ogol odpowiednia... [wykluczam oczywiscie z tego
wyboru tzw. roczniki super].
Wino nie moze byc jak ulepek - wowczas nie jest winem, a raczej likierem.
Pozdrowka
Barbara

---

1. Data: 2003-01-14 01:06:52

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 13 Jan 2003 13:50:18 +0000, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>malaga powinna zaslodzic Cie na amen

Albo inny Xerez czy Madera - w kazdym razie maderyzowane z
podsuszanych winogron sa nie do pobicia w ekstraktywnosci i mocy.
Tylko do czego to ma byc i ile da sie tego jednorazowo wypic (zamim
geba sie nie sklei na dokladke razem z kieliszkiem...)?

--
Darek

1. Data: 2003-01-14 09:29:35

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

gerard:

> oki a jakby trodszeczkę ujac z tego 'porzadne'... to jakie macie propozycje?
> Rozumiem ze cena jest odzwierciedleniem jakosci, ale jak na studenta to
> troszę drogie...

ja tam za słodkimi nie przepadam, ale rozejrzyj się za winami
węgierskimi. Tokaj Aszu już tu padł, jest dobry. Jakość trochę (więcej)
kiepska, to Kadarka, macedońska lub bułgarska, za to tanie i na pierwszy
rzut języka też strawne.

Waldek

ryżowy patencik mojej mamy (P)
ale dlaczego???????