wino z soku winogronowego jak?

1. Data: 2005-08-20 22:56:44

Temat: wino z soku winogronowego jak?
Od: "MadziaK" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam:)
Dostalam od mojej cioci 10 sloikow soku domowo robionego z winogron. Sok
jest tylko z cukrem. I podobno ktos, kiedys z takiego soku zrobil wino.
Mam baniak do wina, drozdze i dobre checi:)
wystarczy?:)
wspomozcie prosze jakimis przepisami:)
MadziaK

2. Data: 2005-08-21 09:45:26

Temat: Re: wino z soku winogronowego jak?
Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-08-21 00:56, MadziaK napisał(a):
> [...]
> jest tylko z cukrem. I podobno ktos, kiedys z takiego soku zrobil wino.
> Mam baniak do wina, drozdze i dobre checi:)

http://www.old.wino.org.pl/frames/index2.htm
http://alkohologia.blog.onet.pl/2,ID14943240,index.h
tml, pewnie coś
znajdziesz

--
Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

3. Data: 2005-08-22 01:18:06

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

MadziaK napisał(a):
> [...]
> jest tylko z cukrem. I podobno ktos, kiedys z takiego soku zrobil wino.
> Mam baniak do wina, drozdze i dobre checi:)

Rozczaruję cię, z soku winogronowego zrobisz wino, ale jak bedzie
odrobina cukru to juz zrobisz wino owocowe z winogron.
Mała rzecz a cieszy [niejakiego Janusza i Grzesia].
pozdr. Jerzy

Przepisy wegetarianskie
aronia
Wok na płycie ceramicznej?