winoblusz

11. Data: 2010-05-20 15:08:08

Temat: Re: winoblusz
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 May 2010 15:40:06 +0200, atman napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości grup
net...

> Ikselka, czy da się od Ciebie wysępić kilka nasion
> dyni piżmowej inaczej `butternut` ?
> Udało mi się kupić torebeczkę makaronowej PYZA
> a według
> sprzedawczyni piżmowa jest dostępna tylko w Anglii ;)

Nie tylko, ja kupowałam rok temu tutaj:
http://www.ogrodniczy.eu/product/id/1487,dynia-pizmo
wa-butternut
Tyle że teraz nie mają.

Podaj adres na priv, to jutro wyślę nasiona; mam całą torebkę tych jak
wyżej, wazne do listopada 2010, wyślę Ci wszystkie, bo nie wszystkie
kiełkują. Pozdrawiam.

12. Data: 2010-05-20 15:22:17

Od: "atman" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości grup
net...
> [...]

> Podaj adres na priv, to jutro wyślę nasiona; mam całą torebkę tych jak
> wyżej, wazne do listopada 2010, wyślę Ci wszystkie, bo nie wszystkie

Poszło na priv, proszę potwierdź.
Napisz listę swoich życzeń, wiem że wszystko masz ale ...
Ale sadzonki perukowców są drogie.
Dziś w Kurowie widziałem czerwony/purpurowy po 30 zł/sztuka (!)
Wiem że w Polsce są dostępne tylko trzy odmiany: purpurowa, zielona i
złota.
Gdzie kupić rodzinkę /trio/ ?

Migdałek - Prunus triloba
Migdałek - Prunus triloba