winoblusz

1. Data: 2010-05-19 18:06:59

Temat: winoblusz
Od: "Sta$" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chyba pognily mi łodygi, zrobily sie miekkie, wlasciewie mozna gniesc
palcami. Jest jakas szansa na odratowanie? Uciac przy ziemi i do wody? Moze
Pusci na nowo?

Sta$

2. Data: 2010-05-19 22:06:01

Temat: Re: winoblusz
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 May 2010 20:06:59 +0200, Sta$ napisał(a):

> Chyba pognily mi łodygi, zrobily sie miekkie, wlasciewie mozna gniesc
> palcami. Jest jakas szansa na odratowanie? Uciac przy ziemi i do wody? Moze
> Pusci na nowo?

A korzonek masz w porządku?
;)

3. Data: 2010-05-20 05:55:54

Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A korzonek masz w porządku?
> ;)

Ależ jesteś ciekawska i nie dyskretna.
:-))

4. Data: 2010-05-20 05:58:15

Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A korzonek masz w porządku?
> ;)
Jeśli pedy wygniły to system korzeniowy raczej też.
Może stagnował w wodzie i się udusił.

Pozdrawiam pesymistycznie
skryba

5. Data: 2010-05-20 06:39:30

Od: "Sta$" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli pedy wygniły to system korzeniowy raczej też.
> Może stagnował w wodzie i się udusił.

Hmm nie wiem co to znaczy stagnowac ;) Woda nie stala, 2 sadzonki w donicach
z dziurami jedna w ziemi, we wszystkich taki sam efekt. Kupione ogrodniczym
juz z "paczkujacymi" listkami (nie wiem jak to okreslic). 2 wypuscily
listki, ktore teraz pozawijały sie do srodka, w trzeciej paczku zwiedly. Do
korzeni zajrze w weekend bo terz nie mam zbytnio czasu

Sta$

6. Data: 2010-05-20 10:00:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 May 2010 07:55:54 +0200, skryba ogorodowy napisał(a):

> Ależ jesteś ciekawska i nie dyskretna.
> :-))

No coooooo? Jak korzonek w porządku, to jeszcze da się coś zrobić, nie?
Może puści ;-D

7. Data: 2010-05-20 10:01:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 May 2010 08:39:30 +0200, Sta$ napisał(a):

> 2 wypuscily
> listki, ktore teraz pozawijały sie do srodka, w trzeciej paczku zwiedly. Do
> korzeni zajrze w weekend bo terz nie mam zbytnio czasu

Cóż, na to, aby mieć rośliny ładne i zdrowe, czas jednak jest potrzebny -
nic się samo nie uchowa.

8. Data: 2010-05-20 12:05:22

Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cóż, na to, aby mieć rośliny ładne i zdrowe, czas jednak jest potrzebny -
> nic się samo nie uchowa.

Cyganisz jak z nut.
U mnie perz i chwastnica hodują się same.
;-)

Pozdrawiam spostrzegawczo
skryba

9. Data: 2010-05-20 12:22:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 May 2010 14:05:22 +0200, skryba ogorodowy napisał(a):

> Cyganisz jak z nut.
> U mnie perz i chwastnica hodują się same.
> ;-)
>
> Pozdrawiam spostrzegawczo
> skryba

Bo tylko chwasty są takie... samodzielne :-D

10. Data: 2010-05-20 13:40:06

Od: "atman" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości grup
net...
> Dnia Thu, 20 May 2010 14:05:22 +0200, skryba ogorodowy napisał(a):

Ikselka, czy da się od Ciebie wysępić kilka nasion
dyni piżmowej inaczej `butternut` ?
Udało mi się kupić torebeczkę makaronowej PYZA
a według
sprzedawczyni piżmowa jest dostępna tylko w Anglii ;)

Migdałek - Prunus triloba
Migdałek - Prunus triloba
o powodziach
co na balkon