winobluszcz trójklapowy

1. Data: 2010-06-16 07:36:13

Temat: winobluszcz trójklapowy
Od: cyklista <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam na szczytowej ścianie domu winobluszcz trójklapowy, który za chwilę
dosięgnie dachu. Podoba mi się i nie chciałbym go usuwać, ale niektórzy
mi pozbyć się go, gdyż może niszczyć podbitkę. W internecie z kolei
czytałem, że żadnych szkód nie czyni.
Jak to w końcu z nim jest?

pozdrawiam

Przemek

2. Data: 2010-06-16 13:13:46

Temat: Re: winobluszcz trójklapowy
Od: "Marek Migurski" <m...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cyklista" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dosięgnie dachu. Podoba mi się i nie chciałbym go usuwać, ale niektórzy
> mi pozbyć się go, gdyż może niszczyć podbitkę. W internecie z kolei

Raczej nieszkodliwy, a na pewno ozdabia...

3. Data: 2010-06-16 16:14:41

Od: "waldek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Możesz go u góry przyciąć, aby nie "wchodził" w różne szpary. Dobrze znosi
przycinanie. Dodatkowo osusza miesce gdzie jest posadzony, więc działa
korzystnie na mury.
Trójklapowy jest bardzo ładny! Nie wymarza Ci zimą?
Pozdrawiam - Waldek

4. Data: 2010-06-16 18:28:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Jun 2010 09:36:13 +0200, cyklista napisał(a):

> [...]
> dosięgnie dachu. Podoba mi się i nie chciałbym go usuwać, ale niektórzy
> mi pozbyć się go, gdyż może niszczyć podbitkę. W internecie z kolei

To glicynia jest czasem groźna dla konstrukcji dachu.

5. Data: 2010-06-17 06:15:23

Od: Aabacus <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Cze, 20:28, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> To glicynia jest czasem groźna dla konstrukcji dachu.

Trójklapowy jest ładny, skutecznie sie czepia murów, ale gdybyś chcial
z niego zrezygnować, to moga byc problemy. Nawet suche gałązki tak
czepiają sie murów, że odrywa się je razem z kawaleczkami tynku.
Adam

Jakies robale...
Nie bądźcie tacy... dajcie bezpłatne ogłoszenie na www.azela.pl (Towarzystwo Edukacji Niestacjonarnej)
Co to za roślinka?