Re: winogrona...

1. Data: 2004-04-19 05:21:28

Temat: Re: winogrona...
Od: "grzegorz" <w...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. Które rosną najszybciej (chodzi nam bardziej o liście, niż o owoce)
> 2. Czy ogrodzenie (siatka) jest bezpieczne i utrzyma ciężar?
> 3. Gdzie i za ile zakupić sadzonki? Czy w najbliższą sobotę będzie okazja?

jezeli bardziej zalezy Ci na efekcie wizualnym niz na owocach to lepiej
porozgladaj sie za odmianami z ladnymi liscmi lub za winobluszczem,
wszystkie winogrona rosna szybko.
winogrona mozna kupic niemal wszedzie takze w supermarketach na bazarze.
W w/w nie polecam kupowac bo niezawsze to co pisza jest prawda.
winogrona mozesz kupic u producenta http://www.winnica.golesz.pl/

2. Data: 2004-04-19 20:27:14

Od: "K@t@lit@" <k...@F...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

i ja zostałam opętana przez winorośl :),
a ponieważ na winogrona.org nie znalazałm szkółek na Wybrzeżu :(, więc
postanowiłam kupić sadzonki wysyłkowo. Wysmarowałam zapytanie do
winnica.golesz.pl, na co otrzymałam, że:
'Oferta handlowa na jesień bedzie przygotowana w czerwcu i wtedy będzie
można złożyć zamówienie.'

zatem:
primo - czy teraz to za poźno na sadzenie??
po drugie, primo - jestem już w posiadaniu takich patyków :) co je mam
trzymać w wodzie aż się ukorzenią - ile czasu potrzebują przed wsadzeniem
ich do ziemii? Czy będą miały jakieś widoczne pędy?
po trzecie - ultimo - mimo lektury winogrona.org, ale nadal nie wiem co to
jest ta 'łoza'.

tęx za pomc, - trochę jestem zielona z tego wszystkiego
--
( )~( )
(-.____-)

3. Data: 2004-04-20 05:46:23

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest ta 'łoza'.
>

> tęx za pomc, - trochę jestem zielona z tego wszystkiego

Te patyki czyli lozy ukorzenisz w piasku ,w skrzynce .Czesc
kilkucentymetrowa pod dolnym pakiem powinna byc lekko nacieta wzdluz z obu
stron.Wzdluz naciecia wyrosna korzenie ,u dolu tez. Wsadz to w
piach ,przykryj folia podlewaj ale nie zalej,Za dwa lata bedzie wino.Mirzan

Re: zzieleniały zawilec gajowy
Re: ogrody - 1 maj i photo project i konwalie
Re: zzieleniały zawilec gajowy
Re: krokusy "na wagę"
Re: winogrona...