winogrona.org

1. Data: 2009-09-29 09:36:39

Temat: winogrona.org
Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z Was wie co ze stroną www.winogrona.org ?
Ja otrzymuje komunikat:
" Hostings.pl
Witaj
Ten Serwer Wirtualny został zablokowany z przyczyn niezależnych od
operatora. Prosimy o kontakt emailowy lub telefoniczny:
e-mail: b...@h...pl
tel: (075)77 50 530"

Nie pisałam do nich i nie dzwoniłam, bo mam nadzieje, że ktoś z grupowiczów
wie co się dzieje.
Może strona jest przeniesiona w inne miejsce?

Pozdrawiam Krycha.

2. Data: 2009-09-29 11:47:10

Temat: Re: winogrona.org
Od: d...@d...uhc.com.pl szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 29 Sep 2009, Krycha wrote:

> [...]
> wie co się dzieje.
> Może strona jest przeniesiona w inne miejsce?

Myśle, że wszyscy są na winobraniu.
Tzn. pojechali do Francji, Niemiec, Włoch bo u nas jak wiadomo winogrona
nie rosną.

D.P.

3. Data: 2009-09-29 14:56:15

Od: "MiJa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Oczywiscie, ze rosną!

4. Data: 2009-09-29 15:57:47

Od: "Basia" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś z Was wie co ze stroną www.winogrona.org ?
[...]
> Nie pisałam do nich i nie dzwoniłam, bo mam nadzieje, że ktoś z
grupowiczów
> wie co się dzieje.
> Może strona jest przeniesiona w inne miejsce?

Z forum na winogronach: "Serwis został wczoraj zablokowany bo
przekroczyliśmy wykupiony miesięczny transfer." Dziś najwyraźniej działa.

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2009-09-29 16:38:13

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myśle, że wszyscy są na winobraniu.
> Tzn. pojechali do Francji, Niemiec, Włoch bo u nas jak wiadomo winogrona
> nie rosną.

Jak wiadomo,4 października w Ochli,w Muzeum Etnograficznym w Zielonej Górze
odbędą się dożynki winiarskie.Zapraszają wszystkich sympatyków winorośli.
Oraz przetworów.
Pozdrawiam.Mirzan

6. Data: 2009-09-29 19:03:46

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

(...)

> Z forum na winogronach: "Serwis został wczoraj zablokowany bo
> przekroczyliśmy wykupiony miesięczny transfer." Dziś najwyraźniej działa.
>
> Pozdrawiam, Basia.

Dziś o 11.36 jeszcze nie działało i poprzednie dni, ale teraz działa.

Pozdrawiam Krycha.

7. Data: 2009-09-30 06:58:31

Od: esony <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Wrz, 21:03, "Krycha" <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
pl...

> (...)

> Dziś o 11.36 jeszcze nie działało i poprzednie dni, ale teraz działa.

witam, jeszcze nie działa 30-09-2009 godzina 8/58

8. Data: 2009-09-30 09:40:02

Od: Darek Pakosz <d...@d...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 29 Sep 2009, mirzan wrote:

> [...]
> odbędą się dożynki winiarskie.Zapraszają wszystkich sympatyków winorośli.

Skoro dożynki to znaczy, że jest już po zbiorach?

D.P.

co to jest za roślina
schnące tuje
Mycie auta a tuje