Na liściach grusz pojawiłosięcoś takiego...

1. Data: 2009-09-29 18:33:33

Temat: Na liściach grusz pojawiłosięcoś takiego...
Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na niektórych liściach moich grusz znalazłem takie uszkodzenia:
http://img182.imageshack.us/img182/2613/p9250262.jpg
http://img98.imageshack.us/img98/3909/p9250260.jpg
Grzyb to, czy jakiś szkodnik? Jak to zwalczać?

2. Data: 2009-09-29 19:07:00

Temat: Re: Na liściach grusz pojawiłosięcoś takiego...
Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na niektórych liściach moich grusz znalazłem takie uszkodzenia:

> Grzyb to, czy jakiś szkodnik? Jak to zwalczać?

Rdza gruszy

3. Data: 2009-09-29 19:07:49

Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2009-09-29 20:33:33 +0200, "Krzysiek" <k...@p...onet.pl> said:

> [...]
> http://img98.imageshack.us/img98/3909/p9250260.jpg
> Grzyb to, czy jakiś szkodnik? Jak to zwalczać?

tu więcej zdjątek
http://images.google.pl/images?q=rdza+gruszy

A i ja chętnie się dowiem, czym i kiedy ją zwalczać. U mnie też jest,
wprawdzie niewiele, ale mogło by nie być wcale :)

--
DJ

4. Data: 2009-09-29 19:13:01

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
A i ja chętnie się dowiem, czym i kiedy ją zwalczać. U mnie też jest,
wprawdzie niewiele, ale mogło by nie być wcale :)

http://wrzos.phorum.pl/viewtopic.php?t=245 tu jest forum na którym pisza o
rdzy i ojej zwalczaniu:)

ps. sorry za błedy ale dzisiaj jestem pierwszy raz na grupach
dyskusyjnych...laik ze mnie

5. Data: 2009-09-29 19:22:01

Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2009-09-29 20:33:33 +0200, "Krzysiek" <k...@p...onet.pl> said:

> Na niektórych liściach moich grusz znalazłem takie uszkodzenia:
> http://img182.imageshack.us/img182/2613/p9250262.jpg
> http://img98.imageshack.us/img98/3909/p9250260.jpg
> Grzyb to, czy jakiś szkodnik? Jak to zwalczać?

chwila googlania...
http://poradnikogrodniczy.pl/niedobrane-pary.php
Wynikałoby, że przełom kwietnia/maja, czyli trzeba się naszykować na
rok następny.

--
DJ

winogrona.org