wiosenny kryzys w zwiazku..jest takie cos?

1. Data: 2002-04-19 18:23:58

Temat: wiosenny kryzys w zwiazku..jest takie cos?
Od: "Piter" <...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem czy cos takiego istnieje... ale u siebie to zaobserwowalem.
co roku dokladnie od -marca zaczyna sie kilkumiesieczy kryzys (z mojej
strony) w moim zwiazku. zaczynam sie za bardzo interesowac innymi
kobietami.. i to za bardzo..
i przez ten czas swiadomie sabotuje moj zwiazek. potem to mija (okolo
wakacji)
ale niepokoji mnie to.. czy to znak ze powininem zmienic dziewczyne? ze do
niej nie pasuje?

1. Data: 2002-04-19 20:57:49

Temat: Re: wiosenny kryzys w zwiazku..jest takie cos?
Od: "***glabaska***" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wakacji)
> ale niepokoji mnie to.. czy to znak ze powininem zmienic dziewczyne? ze do

Moze dlatego, ze mezczyzna jako samiec jest przez nature przygotowany do
"tokowania" z wieloma samicami (sorrki za okreslenie..wiesz o co chodzi),
a wiosna to przeciez czas budzenia sie calej przyrody do zycia ze snu
zimowego? ;)
No coz..ludzie, to tez istoty zywe i reaguja na zachowania wspolpobratymcow
(czyt.krotkie spodniczki i wieksze dekolty) ;)))

--
Agnieszka
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2002-04-20 08:22:42

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkowniczka "***glabaska***" napisala:

> Moze dlatego, ze mezczyzna jako samiec jest przez nature
> przygotowany do "tokowania" z wieloma samicami (sorrki za
> okreslenie..wiesz o co chodzi),

Nie przepraszaj tylko uciekaj bo jak cbnet to przeczyta to bedziesz sie
miala z pyszna ;)

pozdrawiam
Greg

1. Data: 2002-04-20 09:10:09

Od: "***glabaska***" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie przepraszaj tylko uciekaj bo jak cbnet to przeczyta to bedziesz sie
> miala z pyszna ;)

Znaczy,ze zaprosi mnie na cos pysznego ? ;))
To nie uciekam..zeby szybciej mnie dogonil ;)
--
Agnieszka
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2002-04-20 13:31:36

Od: A...@p...fm (Alienkaa) szukaj wiadomości tego autora

Tak to znak, że natychmiast powinieneś zmienić dziewczynę!
Oczekujesz odpowiedzi na takie pytanie?Przecież to bez sensu - a nawet jak
ktos udzieli Ci odpowiedzi to zastosujesz się do jego rady? Przecież po tych
kilku zdaniach trudno w ogóle cokolwiek wywnioskować z Twojego maila. Nie
napisałeś również jak na to reaguje partnerka - a może to ona Cię wymieni na
mniej wadliwy model i nie będziesz miał takich problemów?

Alienkaa
***********************
* Maja gg.641165 *
* A...@p...fm *

Rzeczy, ktorych nie zobaczysz w TV. Reality show bez cenzury.
>>> http://link.interia.pl/f158a

1. Data: 2002-04-20 13:54:56

Od: "Piter" <...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak to znak, że natychmiast powinieneś zmienić dziewczynę!
> Oczekujesz odpowiedzi na takie pytanie?

chcialbym przeczytac jakies rady a nie to co mam zrobic.

Nie
> napisałeś również jak na to reaguje partnerka - a może to ona Cię wymieni
na
> mniej wadliwy model i nie będziesz miał takich problemów?

jak reaguje? ja sie staram w miare mozliwosci tego bardzo nie okazywac. jak
jestem z nia to powiedzmy jest wszsytko ok. gorzej jak jestem sam :(

1. Data: 2002-04-22 13:45:37

Od: A...@p...fm (Alienkaa) szukaj wiadomości tego autora

To przemyśl sprawę, przeanalizuj co jest nie tak w waszym związku a nie pisz
o wiosennych kryzysach w związku:) Równie dobrze można się na kogoś wkurzać
z okazji nieszczęśliwej środy:))

Alienkaa
* Maja gg.641165 *

Salon Muzyczny: pop, rock, jazz, klasyka, muzyka filmowa...
>>> http://link.interia.pl/f15ab

Re: ZDRADA - pytanie do kobiet...
moje lęki
INKWIZYCJA ATAKUJE ! na Politechnice Slaskiej
zyczenia przedslubne;-)
kompleks?