wiosna idzie-jak tam brzuszki?:)

1. Data: 2004-02-24 20:44:07

Temat: wiosna idzie-jak tam brzuszki?:)
Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

mimo lakomczuchostwa, musze sie troche powstrzymac z jedzeniem w
nieograniczonych ilosciach. jesli macie podobne problemy, to moze
powymieniamy sie niskokalorycznymi, ale smacznymi propozycjami np.
obiadowymi?

1. Data: 2004-02-24 20:48:58

Temat: Re: wiosna idzie-jak tam brzuszki?:)
Od: "ścierwo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nieograniczonych ilosciach. jesli macie podobne problemy, to moze
> powymieniamy sie niskokalorycznymi, ale smacznymi propozycjami np.
Absolutnie SPRZECIW!
My tu gadamy, jak się najeść do imentu, tłusto i niezdrowo.
Dla zdrowia popijamy dobre wina, a Alex coś więcej.
Dla jedzących inaczej jest alt.pl.dieta. optymalna
ziuta

"to otwarta grupa i skoro ja moge tu pisac, to i scierwo tez moze."

1. Data: 2004-02-24 20:49:28

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Feb 2004 21:44:07 +0100, Waćpanna lub Waćpan *rena*, w
wiadomości news:<c1gd2t$26ug$1@mamut.aster.pl> zawarł, co następuje:

to samo co zawsze, ale mniej :)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2004-02-24 20:51:19

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ti`Ana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości

> to samo co zawsze, ale mniej :)

niezupelnie:( naprosciej zrobic smazony obiad, ale on jest kaloryczny. jesli
odliczyc zupy, to trudno zrobic gotowany obiad w wielu wairantach, zeby sie
nie znudzilo:(

1. Data: 2004-02-24 21:02:30

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 2004-02-24 at 21:49, Ti`Ana wrote:
> Dnia Tue, 24 Feb 2004 21:44:07 +0100, Waćpanna lub Waćpan *rena*, w
> wiadomości news:<c1gd2t$26ug$1@mamut.aster.pl> zawarł, co następuje:

> to samo co zawsze, ale mniej :)

A ja jezdze na rowerze ;)

Kot grubas

--
Kot <m...@p...onet.pl>

1. Data: 2004-02-24 21:02:48

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Feb 2004 21:51:19 +0100, Waćpanna lub Waćpan *rena*, w
wiadomości news:<c1gdg7$27de$1@mamut.aster.pl> zawarł, co następuje:

> niezupelnie:( naprosciej zrobic smazony obiad, ale on jest kaloryczny. jesli
> odliczyc zupy, to trudno zrobic gotowany obiad w wielu wairantach, zeby sie
> nie znudzilo:(

Ale MNIEJ obiadu jest MNIEJ kaloryczne niż normalny obiad.
Po co się męczyć...

1. Data: 2004-02-24 21:12:59

Od: "Marta Kamińska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

Moj brzuszek ma juz w obwodzie 95 cm i ma sie coraz lepiej (w niedziele bylo
93) :)))))

Marta

1. Data: 2004-02-24 21:14:16

Od: "ścierwo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Kamińska" <m...@m...net.pl> napisał w wiadomości
> Moj brzuszek ma juz w obwodzie 95 cm i ma sie coraz lepiej (w niedziele
bylo
> 93) :)))))
Pięknie q... pięknie
Ale to nie ta grupa.

1. Data: 2004-02-24 21:16:42

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24 Feb 2004 22:02:30 +0100, Waćpanna lub Waćpan *Kot*, w wiadomości
news:<1077656102.9578.18.camel@cosmos> zawarł, co następuje:

> A ja jezdze na rowerze ;)

A ja zbieram na rower! :> Albo pożyczam od szczuplejszych koleżanek :>

1. Data: 2004-02-24 21:28:47

Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Moj brzuszek ma juz w obwodzie 95 cm i ma sie coraz lepiej (w
niedziele bylo
A do kiedy ma zamiar rosnąć? :-)

Hania

Lista Autorytetów