wiosna jest czy nie ma?

1. Data: 2003-02-25 06:46:12

Temat: wiosna jest czy nie ma?
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

No bo tak:
snieg stopnial, ale rano jest bialo od szronu (znow skrobanie auta!)
rano ide po twardym, ale po poludniu w ogrodzie zapadlam sie do kostek i
nie chcialo mi buta oddac
ani kawalka skowronka nie ma, ale sikorki juz zaczynaja pingac i chyba cos
z tego bedzie
krokusy ledwo wystaja z ziemi, ale ranniki za jakies trzy dni beda kwitly
wawrzynek nawet nie drgnal, ale w O.Bot. kwitna najwczesniejsze
przebisniegi
w dzien jest +5, w nocy -8
no to co to, kurde, jest?
Pozdrowienia - Ewa Sz. zdezorientowana
PS. Moim rodzicom zakwitla maciejka. Wykopali jesienia takie male, co sie
wysialo, wsadzili do doniczki i teraz sie napawamy wonia. Ale psychika przy
tym wysiada - taki piekny czerwcowy zapach, a za oknem skostnialy kot
sasiadow...

2. Data: 2003-02-25 07:02:04

Temat: Odp: wiosna jest czy nie ma?
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Szczę?niak <e...@b...uni.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:X...@1...17.
1.38...
> [...]
> krokusy ledwo wystaja z ziemi, ale ranniki za jakies trzy dni beda kwitly
> wawrzynek nawet nie drgnal, ale w O.Bot. kwitna najwczesniejsze

Nie wiem co to jest, ale roślinom te skoki temperatur, to się na pewno nie
podobają.Ludziom też.
Kaśka, z pobolewającym gardłem.

> [...]
przy
> tym wysiada - taki piekny czerwcowy zapach, a za oknem skostnialy kot

Zazdroszczę wam, szkoda, że nie można przesyłać przez internet zapachów.

3. Data: 2003-02-25 08:08:17

Temat: Re: wiosna jest czy nie ma?
Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> snieg stopnial, ale rano jest bialo od szronu (znow skrobanie auta!)
Szron... hmmmm dzis przed siodma rano bylo u nas minus7,5.... i mgla.

> rano ide po twardym, ale po poludniu w ogrodzie zapadlam sie do kostek i
> nie chcialo mi buta oddac
ot zlosliwe bloto ;-(

> ani kawalka skowronka nie ma, ale sikorki juz zaczynaja pingac i chyba cos
> z tego bedzie
Nie wiem jakei ptaki, ale ua mnie - mieszkam w poblizu lasu, 'cos' nie tylko
rano ladnie juz nadaje... zwlaszcza 'slychac' wiosne, jak popoludu ide z
psami do lasu. A dziecioly to wala non stop... Nawet przy kilkustopniowym
mrozie, czym mnie zaskoczyly.

> w dzien jest +5, w nocy -8
> no to co to, kurde, jest?
Nie wiem... Na RMFie mowili, ze od czwartku snieg .....

Tia... jak to na przdwiosniu.... :-)

Pozdrawiam
Asia

4. Data: 2003-02-25 09:42:20

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> writes:

> No bo tak:
[...]

U nas jeszcze nie ma. Ani przebiśniegi, ani krokusy łba nie
wystawiły... Zresztą, ja się nie dziwię, bo poza 2, 3 cm ziemi z
wierzchu pod spodem jeszcze zamarznięte. Śnieg już stopniał, grząsko
wszędzie... Żarnowce, na których kwitnienie liczyliśmy tą wiosną
zostały skrócone do samej ziemi[1] -- istnieje szansa, że
odbiją... Cornusy też będą się raczej rozkrzewiać w tym roku niż
rosnąć do góry :(.

BTW, mógłby ktoś mnie upewnić jakiego koloru powinne być pąki Acer
platanoides 'Royal Red'? Bo że mojego są ciemno brązowe/czarne to
wiem, ale zastanawiam się, czy tak być powinno, czy to oznaki mrozu?

Pozdrawiam,
Grzesiek
[1] to poniekąd odpowiedź dla pytających czy grodzić, czy też nie.
--
istnieje pociąg do warszawy
(wielu nie zdaje sobie sprawy)

5. Data: 2003-02-25 11:56:00

Od: "Too Old" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...

Witaj.
Zima potrafi być jeszcze piękna.W niedzielę byłem nad Zalewem
Sulejowskim,wielka przestrzeń ,biało ,lód i śnieg ,można chodzić po zalewie
.Piękne słońce i gdzienie gdzie wędkarze. Powietrze super .

Dziś przekraczałem dolinę Wisły w Górze Kalwaria. Wspaniała mgła zakrywająca
wszystko i tylko ponad mgłą most i szczyty drzew grubo pokrytych szadzią .

Korzystajcie z tych widoków póki czas ;-))

--
J.K.Chiliński - TYMOFARM
dom j...@p...pl www.republika.pl/jkch1

6. Data: 2003-02-25 12:39:25

Od: "Piotr Kieraciński" <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
> snieg stopnial,

Gdzie??? U mnie - okolice Lublina - jeszcze dosc sniegu na bieganie na
nartach. Nie ma mowy o zadnych kwiatach (chyba ze wrzosce pod sniegiem...),
bo sie przez snieg nie przebija. Na razei jest zima i ocieplenia w dzien.
Mysle, ze jeszcze przed prawdziwa wiosna dowali sniegiem. Korzystajmy z
urokow zimy!
pik

7. Data: 2003-02-25 12:51:39

Od: "Moniuś" <F...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Raport z Poznania...
Ogłupiło, Oślepiło czy popsuł się termometr??????????????????
Na tarasie mam 23 oC !!!!!! Przyniosłam inny i jest 22 oC,
Byłam, zapociłam sie.....
Zielone badziewie oszaleje - różnica temperatury w 24h - 30 o C

Wygłupiona i chcąca pogrzebać w donicach....... Wiosna chyba jednak
idzie.......
Maria T.

Cytrynka - problem.
bylinka niezidentyfikowana