wirtualne sklepy

1. Data: 2003-01-22 16:44:23

Temat: wirtualne sklepy
Od: "cann" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mam czasu biegać po sklepach. Zostaje mi kupowanie z katalogów i
internetu. Prosze pomóżcie i podajcie adresy swirtualnych sklepów z
kosmetykami (znam tylko pedet i esentia)

Ania

1. Data: 2003-01-22 18:15:44

Temat: Re: wirtualne sklepy
Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"cann" <c...@w...pl> wrote in message news:b0mhm0$anr$1@news.tpi.pl...
> Nie mam czasu biegać po sklepach. Zostaje mi kupowanie z katalogów i
> internetu. Prosze pomóżcie i podajcie adresy swirtualnych sklepów z
> kosmetykami (znam tylko pedet i esentia)

Tu cos znajdziesz:
http://www.sklepy-online.pl/kosmetyki.html

Adrianna

1. Data: 2003-01-24 15:57:19

Temat: Odp: wirtualne sklepy
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy orientujecie się może ile wynoszą koszty dostawy w sklepie
Esentia przy zamówieniu poniżej 200złotych? szukałam na ich stronie,
ale niestety nie znalazłam żadnej informacji? Może ktoś zamawiał i
mniej więcej się orientuje?
dziękuję z góry za informacje...

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-01-24 19:50:50

Od: "Ewak" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy orientujecie się może ile wynoszą koszty dostawy w sklepie
> Esentia przy zamówieniu poniżej 200złotych? szukałam na ich stronie,
> ale niestety nie znalazłam żadnej informacji?

Na stronie pomoc (podstrona koszty i terminy) jest napisane ze przesyłka
kosztuje 8zl.

Ewa K.

1. Data: 2003-01-24 21:33:19

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na stronie pomoc (podstrona koszty i terminy) jest napisane ze
przesyłka
> kosztuje 8zl.

dziękuję ślicznie z odpowiedź :-)

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-01-28 11:55:33

Od: "Sklep CHMURKA - kosmetyki THALGO" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

"cann" <c...@w...pl> wrote in news:b0mhm0$anr$1@news.tpi.pl:

> internetu. Prosze pomó?cie i podajcie adresy swirtualnych sklepów z

http://www.chmurka.pl

Pozdrawiam,
Maciej

co to za krem?