RE: wirtualny ogród-klapa

11. Data: 2001-01-27 13:50:17

Temat: RE: wirtualny ogród-przemyslenia
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Faktycznie chciałem troche podgrzac atmosfere,i wysondowac jak duza jest
grupa zainteresowanych.

Taki tekst z mojej strony "www."
Zaden czas nie jest złym czasem na stworzenie czegos od poczatku...
Troche smialosci ,kropelke wiary w siebie i mozemy stworzyc cos co bedzie
wizytowka na dlugie lata...
Widocznie ten czas jeszcze nie nadszedl ale pomysł pozostal.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i obejrzyjcie dokladnie swoje ogrody,gdyz
dzisiaj zauwazylem na dzialce iz Cyclamen coum ma kilka zwinietych kwiatow
gotowych do zakwitniecia oraz przebisniegi tylko czekaja na troche slonca.
Boguslaw Radzimierski.

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

12. Data: 2001-01-27 17:44:20

Temat: nie na temat - strona Boguslawa
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

>Taki tekst z mojej strony "www."

A jaki jest adres do Twojej strony? Nic a nic sie nie pochwaliles!

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

13. Data: 2001-01-27 19:04:47

Temat: RE: wirtualny ogród-klapa
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

. Tylko dwie osoby zadeklarowaly uczestnictwo w
tym
> przedsiewzieciu......

Ooooooo !!! Ja bardzo przepraszam ... Też zadeklarowałam chęć udziału ...
Tylko że prosiłam o zmianę tematu na jagodowe (:-)). No ... ewentualnie,
mogą być jeszcze jakieś szkodniki.

Pozdrawiam - Jagoda

Przepraszam Jagoda,faktycznie deklarowalas chec pomocy, a tak na powaznie to
Twoja wiedza na temat choroby wiazow,jej zapobieganie jest obszerna
(niestety przezylas to osobiscie) ,nie raz korzystalismy z Twoich
doswiadczen.
Pozdrawiam,Boguslaw Radzimierski.

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

14. Data: 2001-01-27 19:14:37

Temat: RE: szczepienie rozanecznikow
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Chciałam ( i nadal jeszcze chcę) mieć różanecznik zaszczepiony kolorem od
znajomych.
Gdyby się przyjęło, to szybciej byłby sukces niż robienie sadzonek.
Zresztą robienie sadzonek, z odciętych gałązek, też mi się nie udaje.
Kupiłam natomiast dwa krzaczki ( w 2000 r) różaneczników w różnych kolorach
i posadziłam je razem.
Na pewno będzie wielokolorowo, ale to nie to co szczepione.
Chyba podejmę jeszcze jedną próbę. Nie wiem tylko, czy znajomi, od których
biorę szczepkę, to zniosą.
Pozdrawiam Krystyna

Witam.
To zalezy od tego czy ten Rhododendron u znajomych ma jeszcze szczepki:))
,jesli tak to za dwa tygodnie jest niezly okres na szczepienie, tylko nie
bardzo rozumiem dlaczego koniecznie chcesz szczepic,łatwiej bylo by pozna
jesienia przez odklad.
Pozdrawiam,nieprzekonany Boguslaw Radzimierski.

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

15. Data: 2001-01-29 10:59:06

Temat: Re ogród-realny przemyslenia-wiosna
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <p...@n...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> gotowych do zakwitniecia oraz przebisniegi tylko czekaja na troche slonca.

A u mnie gawrony wydziobały parę żółtych ranników:-(
Ciekawe, czy się przedziobią przez zaporę z pociętych gałęzi róż;)

Pozdrawiam, Basia.

16. Data: 2001-01-29 20:44:19

Od: "agn." <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to pozwólcie, że i ja wtrącę swoje trzy grosze. Pisać nie będę, ponieważ
troszkę za mało wiem o ogrodach, ale poczytałoby się chętnie. Nie mówię o
kolorowej makulaturze z obrazkami na ogół nie z tego świata (tzn. z ciepłych
krajów), ale o czymś konkretnym i na rodzimym gruncie wyhodowanym.
Hawk. Agn.

17. Data: 2001-01-30 12:49:56

Od: "Ewa Złotowska" <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

święta racja.
a w połączeniu z dyskusją nt polski styl ogrodów?
Kochani Doświadczeni Ogrodnicy
podzielcie się swoimi doświadczeniami z maluczkimi!
Napiszcie jak zaczynaliście i co wam się udało/nie udało.
Jak patrzę na te swoje 1000m kw prawie puste i na te wspaniałe obrazki bez
podpisu 'ogród po 15-20-30latach' to nie wiem co robić.
Mały przykład: chcę posadzić coś drzewo-liściastego i zwykłego ale ładnego,
no i żeby szybko rosło. Co wybrać?
A tak z jedną czeresienke i śliweczkę - którą? żeby na Mazowszu rosła w
kątku i owocki dawała.
z wytęsknionym oczekiwaniem na wspaniałą lekturę pozdrawiam
Ewa

agn. napisał(a) w wiadomości: <954kq4$tv$1@sunsite.icm.edu.pl>...

18. Data: 2001-01-30 12:57:14

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Złotowska" <e...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> Napiszcie jak zaczynaliście i co wam się udało/nie udało.

Nie udało się ograniczyć manii kolekcjonowania roślin:(
Nie udało się zaprzestać uprawy krzewów owocowych i pomidorów:-(
Nie udało się zaprojektować ogrodu, tak, żeby wyglądał ładnie bez urabiania
się:(
Nie udało się założyć żywopłotu:(
Nie udało się pozbyć beskidzkich świerków:(

itp. itd., jeszcze z 100 punktów:-))))

> Mały przykład: chcę posadzić coś drzewo-liściastego i zwykłego ale
ładnego,
> no i żeby szybko rosło. Co wybrać?

A jakie duże może wyrosnąć?
Może glediczię? Albo oliwnik srebrzysty?

> A tak z jedną czeresienke i śliweczkę - którą? żeby na Mazowszu rosła w
> kątku i owocki dawała.

Czereśnie Rivan. Albo Burlat. A śliwę - może węgierkę? To chyba zależy od
tego, jakie śliwki lubisz?

Pozdrawiam, Basia.

19. Data: 2001-01-30 13:10:58

Od: j...@o...org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Nie podpowiem Ci jakie odmiany kupic,ale gdzie mozesz poszukac .Z moich
doswiadczen co do ilosci odmian , ceny ,jakosci i obslugi polecam sklep w
W-wie na Okeciu ,jest tam centrum ogrodnicze (z Ozarowa Mazowieckiego).
Dokladniejszy namiar jak chcesz to Ci przesle na prywatny adres.
Kupowalem tam sliwy ,czeresnie i brzoskwinie i inne, szybko owocowaly a
obsluga doradzala kiedy kupic taniej.
Pozdrawiam Juras

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

20. Data: 2001-02-01 17:13:11

Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Złotowska" <e...@p...wp.pl> wrote in message
> Mały przykład: chcę posadzić coś drzewo-liściastego i zwykłego ale
ładnego,
> no i żeby szybko rosło. Co wybrać?

Po trzech latach (od początków zakładania ogrodu ) największe wyrosły;
brzoza (2,5m),
klony "Negundo Flamingo" , "King Crimson" (2,5 i 3 m)
tulipanowce (2m),
katalpa (1.2m),
wierzba mandżurska (3,5m),
daglezje ( 2m),
lipa (2,5m ).

Wszystkie miały ok. 60cm przy zakupie , oprócz lipy , została kupiona już
jako drzewko wys. 2 m.

Pozdrowienia
--
Kronopio
ICQ 82543201

Yukka - zolknace liscie - prosba o pomoc
Wierzby - szczepienie
Prosze o pomoc
Stewia roslina dla diabetyków
wirtualny ogród