wirus

1. Data: 2002-08-16 07:05:22

Temat: wirus
Od: "bronio" <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

mam nadzieje ze sa tu jacys lekarze ginekologii.
chodzi o to czy jest mozliwe aby facet mial wirusa jakiegos, który przenosi
się drogą plciowa ktory u kobiet wywoluje raka szyjki macicy. jesli tak to
co to za wirus, czy jest szkodliwy rowiez dla mezczyzny, czy da sie go
wyleczyc, i przede wszystkim gdzie sie zbadac? urolog to meski ginekolog? a
moze przychodnia wenerologiczna...

--
dzieki i pozdrawiam
wirusik (oby nie... ;)

2. Data: 2002-08-16 08:17:03

Temat: Re: wirus
Od: vlad <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

bronio wrote:

> chodzi o to czy jest mozliwe aby facet mial wirusa jakiegos, który przenosi
> si? drog? plciowa ktory u kobiet wywoluje raka szyjki macicy.

mozliwe

> co to za wirus,

human papilloma virus - wirus brodawczaka

>czy jest szkodliwy rowiez dla mezczyzny, czy da sie go
> wyleczyc,

Nie da sie go usunac calkowicie, mozna jedynie usunac brodawki.

Mozesz zglosic sie z problemem do poradni skorno-wenerologicznej - nie
musisz miec skierowania.
Vlad

3. Data: 2002-08-16 09:13:17

Od: "bronio" <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "vlad" <v...@p...com> napisal w wiadomosci

> mozliwe

> human papilloma virus - wirus brodawczaka

> Nie da sie go usunac calkowicie, mozna jedynie usunac brodawki.
ale ala...w sensie usunac brodawki (sutki?) czy tzw. pieprzyki?

> Mozesz zglosic sie z problemem do poradni skorno-wenerologicznej - nie
> musisz miec skierowania.

czym mi to grozi? na to sie umiera? co grozi kobiecie to wiem...

leciutko juz przestraszony
wirusik

4. Data: 2002-08-16 18:54:28

Od: vlad <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

bronio wrote:

> ale ala...w sensie usunac brodawki (sutki?)

Rany boskie - NIE!

> czy tzw. pieprzyki?

"Pieprzyk" to znamie barwnikowe, brodawka to rodzaj narosli na skorze,
blonie sluzowej.

> czym mi to grozi? na to sie umiera? co grozi kobiecie to wiem...
Nie umiera sie . co jakis czas moga pojawiac sie w okolicy narzadow plciowych i
odbytu ( to ostatnie u homoseksualistow)

wyrosla przypominajace fredzle lub grudki

Jesli chcesz poszukac wiecej wiadomosci to poszukaj w sieci, polecam www.obgyn.net
wpisz w search genital warts i poczytaj

co wyrzuci wyszukiwarka. Ot chocby:
http://www.obgyn.net/femalepatient/default.asp?page=
warts_tfp
Vlad

5. Data: 2002-08-19 17:41:47

Od: "bronio" <!!!aa@polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

> Rany boskie - NIE!
rany boskie to cale szczescie :-)))

> Nie umiera sie . co jakis czas moga pojawiac sie w okolicy narzadow
plciowych i odbytu ( to ostatnie u homoseksualistow)

> wyrosla przypominajace fredzle lub grudki

no to jesli tak (z tymi narzadami) to znaczy ze ja tego nie mam. nigdy nic
takiego mi ni wyroslo... nie mowiac o odbycie...

> http://www.obgyn.net/femalepatient/default.asp?page=
warts_tfp

angielski medyczny nie jest moja mocna strona, a sleczec ze slownikiem jakos
chyba niekoniecznie....:-) tak czy owak dziekuje Ci za info...troszke sie
uspokoilem, ale do lekarza pojde...dla spokojnosci...

pozdrawiam
spokojny (prawie) :-)
wirusik

Fw: News Alert from Center for Keratoconus
Bol... Bol... Bol..... j jeszcze raz bol
ostre zapalenie trzustki
padaczka
morderstwo