Bol... Bol... Bol..... j jeszcze raz bol

1. Data: 2002-08-16 01:16:51

Temat: Re: Bol... Bol... Bol..... j jeszcze raz bol
Od: "Jurek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przem@s - (Helldrive)" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
news:ajh7ik$7d9$1@korweta.task.gda.pl...
> [...]
> Dodam ze osoba jest dosc otyla wiec przeciazenia kregoslupa sa wielkie.
> Jakis srodek przeciwbolowy, masc ?? Zastosowalismy masc Ben-Gay ale nie
> zauwazylismy zadnej poprawy.Bol ciagle sie nasila. Jakie warunki nalezy
> spelnic aby troszke bol ustapil (chodzi glownie o podloze) Miekkie -
twarde
> ????? naprawde jestem laikiem w tym temacie wiec bardzo licze na wasza
> pomoc.
> P.s. Ojca nie da sie wyciagnac do lekarza. Ciagle mowi ze jak nastepnego
> dnia bedzie go to bolalo to pojdzie. Jak narazie lekarz go nie widzial a

i jak dlugo lekarz go nie zobaczy to raczej poprawy nie bedzie. masci mozna
sobie darowac, jesli jest to osoba otyla to i tak w miejsce bolace nic sie
nie wchlonie. tu trzeba lekow przeciwzapalnych i przeciwbolowych stosowanych
doustnie, a nawet dozylnie. pomocny moze byc np. diclofenac, ale nie wiem
czy bez recepty sie go kupi. a moze byc potrzebny nawet zabieg operacyjny,
tak wiec lepiej nie zwlekajcie z wizyta u lekarza

2. Data: 2002-08-16 07:49:47

Od: "Csirke" <c...@w...to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
twarde
| ????? naprawde jestem laikiem w tym temacie wiec bardzo licze na wasza

Rada laika:
Polozyc sie na podlodze na plecach.
Pod nogi polozyc krzeslo
Zgiac nogi w kolanach, ulozyc je na krzesle (pozycja ciala przypomina litere
"Z"
W ten sposob (rowniez w nocy) dotrwac do chwili, gdy podejmie sie decyzje o
wizycie u lekarza, ktora jest NIEZBEDNA

W naglych wypadkach sposob ten stosuje moj tata. Potrafi lezec i kilka
godzin twierdzac, ze bol zanika lub jest znacznie znosniejszy. No a
nastepnego dnia zazwyczaj biegnie do lekarza, co i ja zalecam.

Pozdrawiam i zdrowka zycze
Csirke - nie-lekarz

3. Data: 2002-08-16 09:44:15

Od: "Przem@s - \(Helldrive\)" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W ten sposob (rowniez w nocy) dotrwac do chwili, gdy podejmie sie decyzje
> wizycie u lekarza, ktora jest NIEZBEDNA

Dzieki za porade a lekarz juz jest w drodze.

> No a
> nastepnego dnia zazwyczaj biegnie do lekarza, co i ja zalecam.

Serio ten sposob jest niezly jesli po nim "biegnie" sie do lekarza ;-)))))

Jeszcze raz dziekuje

Przem@s (informatyk a nie lekarz)

4. Data: 2002-08-16 21:46:40

Temat: Bol... Bol... Bol..... j jeszcze raz bol

[...]