odstajace biodra - korekta ?

1. Data: 2002-08-15 19:31:09

Temat: odstajace biodra - korekta ?
Od: "Imhotem" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Kolezanka ma kompleksy i polecila mi abym sie sprobowal dowiedziec -
czy stosowane sa "gdzies" w polsce zabiegi korekcji odstajacych kosci
biodrowych. ( Po bokach ) wg niej wyglada to brzydko - odstajace kosci na
tle waskiej tali psuje efekt zgrabnej figury.

Czy sa na to jakies chirurgiczne i nie tylko sposoby ?

2. Data: 2002-08-15 19:39:59

Temat: Re: odstajace biodra - korekta ?
Od: "Lia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Imhotem" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> tle waskiej tali psuje efekt zgrabnej figury.
>
> Czy sa na to jakies chirurgiczne i nie tylko sposoby ?

Odstające biodra?A co to za cuda? Nawet wyobrazic sobei tego nei potarfię
;-)

3. Data: 2002-08-15 19:46:59

Od: "Rafalski" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Usador Imhotem escribió en el mensaje news:ajgvqg$21h$1@news.tpi.pl

> .. odstajacych
> kosci biodrowych. ( Po bokach ) wg niej wyglada to brzydko -
> odstajace kosci na tle waskiej tali psuje efekt zgrabnej figury.

Za mało danych, w ten sposób nic nie doradzimy. Podaj link do zdjęcia
koleżanki, to konsylium się autorytatywnie wypowie.

--
Rafalski

"Obviously you're not a golfer."
Jeff "The Dude" Lebowski

4. Data: 2002-08-15 22:09:35

Od: "Imhotem" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

nie mam zdjecia
poprostu szerok rozstaw kosci biodrowej
nie wiem jak to opisac -
w talii poprostu sa widoczne te kosci - moze inaczej szeroki rozstaw tych
kosci sprawia ze wyglada to jakby byla za chuda na swoje kosci
wystaja -
aby nie wystawaly i nie byly widoczne musiala by miec w pasie 80 cm
a ma 65

Poszukiwana dawca krwi "0 Rh-"
Regulon a krwawienia???
PROPOZYCJA - pl.sci.medycyna.moderowa na - (RFD2)
Cynk i jego działanie
L-karnityna