Poszukiwana dawca krwi "0 Rh-"

1. Data: 2002-08-15 18:20:58

Temat: Poszukiwana dawca krwi "0 Rh-"
Od: "Marta" <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Pierwszy post i od razu gorąca prośba. Czy ktoś z Was ma grupę krwi "0 Rh-"
lub zna jakiegos honorowego dawce, kto mógłby oddać ilość 500 ml, pilnie
poszukiwane do przeprowadzenia operacji. Poszukiwane osoby najlepiej z
Katowic lub Gliwic - proszę o kontakt na maila.

Z góry dziękuję

2. Data: 2002-08-16 13:54:00

Temat: Re: Poszukiwana dawca krwi "0 Rh-"
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <N...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> poszukiwane do przeprowadzenia operacji. Poszukiwane osoby najlepiej z
> Katowic lub Gliwic - proszę o kontakt na maila.

przykro mi bardzo, ale nikt nie pobierze od dawcy 500ml :(
maksymalna ilosc pobieranej jednorazowej krwi to 450 ml

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

3. Data: 2002-08-16 18:42:27

Od: "Mark Barnes" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a cos na temat?
mn

4. Data: 2002-08-18 09:31:30

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mark Barnes" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> a cos na temat?
> mn

na temat czego?
podac adresy dawcow?
adresy stacji krwiodastwa?

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

Regulon a krwawienia???
PROPOZYCJA - pl.sci.medycyna.moderowa na - (RFD2)
Cynk i jego działanie
L-karnityna
Wskaźnik Rissera.