Regulon a krwawienia???

1. Data: 2002-08-15 17:36:19

Temat: Regulon a krwawienia???
Od: "Luke" <s...@y...de> szukaj wiadomości tego autora

Jak to jest z krwawieniami przy przyjmowaniu regulonu (pierwszy miesiac)???
Moja dziewczyna brala kiedys cilest i krwawila przez pierwszy miesiac, teraz
wyjezdzamy na wakacje i boi sie ze bedzie miala krwawienia a nie stracic
wyjazdu.

Z gory dzieki za odpowiedz.

2. Data: 2002-08-15 18:01:40

Temat: Re: Regulon a krwawienia???
Od: "Gosia" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapytaj lekarza. Czyżby nie wyjaśnił jak działa ten "cudowny" lek? Bądźcie
dociekliwi a nie leniwi.
Gosia

3. Data: 2002-08-15 18:14:39

Od: "Lia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
teraz
> wyjezdzamy na wakacje i boi sie ze bedzie miala krwawienia a nie stracic

Raczej nei powinna krawawic, jesli ciagl ebiezre pigułki, a jedynei zmieniła
specyfik
Ale jesli to pierwsze opakowanie po przerwie to moz ekrwawic, gdzie stak w
połowie cyklu

4. Data: 2002-08-15 19:28:53

Od: "Luke" <s...@y...de> szukaj wiadomości tego autora

Wyjasnil, ale chcialem uslyszec opinie innych ludzi, powiedzial ze po tych
pigulach jest mniejsze prawdopodobienstwo ale nie daje gwarancji.

5. Data: 2002-08-15 19:29:25

Od: "Luke" <s...@y...de> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie nie bierze, kiedys brala, ponad rok temu.

6. Data: 2002-08-15 19:40:33

Od: "Lia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wlasnie nie bierze, kiedys brala, ponad rok temu.

No to krwawienei ma jak w banku prze pierwszy miesiać, moz enawet dwa :)

7. Data: 2002-08-17 23:25:53

Od: "sheba" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to krwawienei ma jak w banku prze pierwszy miesiać, moz enawet dwa :)

Mmmm...dobrze wiedzieć, ze to normalne.... biorąc pod uwagę, ze mam bardzo
leciutkie krwawienie to chyba wszystko jest w jak najlepszym porządku, bo
ostatnio mnie nastraszyli tu trochę....

-sheba 19

PROPOZYCJA - pl.sci.medycyna.moderowa na - (RFD2)
Cynk i jego działanie
L-karnityna
Wskaźnik Rissera.
Krew pępowinowa - czy warto przechowywać ?