Bol... Bol... Bol..... j jeszcze raz bol

następny post »
From: "Przem@s - \(Helldrive\)" <g...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Bol... Bol... Bol..... j jeszcze raz bol
Date: Fri, 16 Aug 2002 23:46:40 +0200

Witam.Wczoraj mojego ojca "pokrzywilo" jest to zwiazane z kregoslupem.
Chodzi glownie o lumbago i korzonki. Chcialem sie dowiedziec co zastosowac
aby zmniejszyc (chyba nie zlikwidowac) bol towarzyszacy kazdym ruchom ciala.
Dodam ze osoba jest dosc otyla wiec przeciazenia kregoslupa sa wielkie.
Jakis srodek przeciwbolowy, masc ?? Zastosowalismy masc Ben-Gay ale nie
zauwazylismy zadnej poprawy.Bol ciagle sie nasila. Jakie warunki nalezy
spelnic aby troszke bol ustapil (chodzi glownie o podloze) Miekkie - twarde
????? naprawde jestem laikiem w tym temacie wiec bardzo licze na wasza
pomoc.
P.s. Ojca nie da sie wyciagnac do lekarza. Ciagle mowi ze jak nastepnego
dnia bedzie go to bolalo to pojdzie. Jak narazie lekarz go nie widzial a
ciagle go boli.
Pozdrawiam i czekam na reply.
Przem@s