Re: Bol... Bol... Bol..... j jeszcze raz bol

Data: 2002-08-16 07:49:47
Temat: Re: Bol... Bol... Bol..... j jeszcze raz bol
Od: "Csirke" <c...@w...to.poczta.onet.pl>

| Jakie warunki nalezy
| spelnic aby troszke bol ustapil (chodzi glownie o podloze) Miekkie -
twarde
| ????? naprawde jestem laikiem w tym temacie wiec bardzo licze na wasza
| pomoc.

Rada laika:
Polozyc sie na podlodze na plecach.
Pod nogi polozyc krzeslo
Zgiac nogi w kolanach, ulozyc je na krzesle (pozycja ciala przypomina litere
"Z"
W ten sposob (rowniez w nocy) dotrwac do chwili, gdy podejmie sie decyzje o
wizycie u lekarza, ktora jest NIEZBEDNA

W naglych wypadkach sposob ten stosuje moj tata. Potrafi lezec i kilka
godzin twierdzac, ze bol zanika lub jest znacznie znosniejszy. No a
nastepnego dnia zazwyczaj biegnie do lekarza, co i ja zalecam.

Pozdrawiam i zdrowka zycze
Csirke - nie-lekarz