wirus - jak sie pozbyc

1. Data: 2004-08-04 10:05:42

Temat: wirus - jak sie pozbyc
Od: "becchino" <b...@U...com> szukaj wiadomości tego autora

Bóle brzucha, mdłości , ból głowy, zawroty wywołane przez wirus. Jak z tym
walczyc?
Trzeci dzien z tym walcze i nic. Co najlepiej jesc, jakie tabletki brac ?

Karolina

2. Data: 2004-08-04 10:24:37

Temat: Re: wirus - jak sie pozbyc
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 4 Aug 2004 12:05:42 +0200, becchino wrote:

> Bóle brzucha, mdłości , ból głowy, zawroty wywołane przez wirus. Jak z tym
> walczyc?
> Trzeci dzien z tym walcze i nic. Co najlepiej jesc, jakie tabletki brac ?

To ten lekarz, co rozpoznał tego wirusa nic nie powiedział? Tak nie
powinno być, w żadnym wypadku.

W takiej sytuacji idź do niego jeszcze raz, powiedz mu wyraźnie, ze nie
jesteś z tego zadowolona, poproś o wskazówki i nie opuszczaj gabinetu,
póki ich nie dostaniesz.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

3. Data: 2004-08-04 10:38:46

Od: "becchino" <b...@U...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> W takiej sytuacji idź do niego jeszcze raz, powiedz mu wyraźnie, ze nie
> jesteś z tego zadowolona, poproś o wskazówki i nie opuszczaj gabinetu,

powiedzial, ale jakos mi te leki nie dzialaja. Nie mam mozliwosci pojscia
ponownie do lekarza,
niedlugo wyjezdzam, wiec pytam o neutralne srodki, ktore w przypadku takiej
grypy sie bierze.
Moze jakies owoce na to pomagaja, rodzaj herbat?
Coldrex, smecta ? Chce sie dowiedziec, co w takim przypadku brac, domyslam
sie, ze sa jakies uniwersalne srodki, ktore zawsze
na mdlosci, biegunki pomoga. W koncu nie mam na mysli antybiotykow, tylko
niegrozne leki dostepne bez recepty.

K.

4. Data: 2004-08-04 13:10:48

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 4 Aug 2004 12:38:46 +0200, becchino wrote:

> [...]
> ponownie do lekarza,
> niedlugo wyjezdzam, wiec pytam o neutralne srodki, ktore w przypadku takiej

Nawadniać się trzeba (Gastrolit), na gorączkę pomoże choćby i
paracetamol, na mdłości wywołane taką infekcją trudno znaleźć coś OTC.
Smecta może być pomocna, krzywdy nie zrobi.

Na wirusowe infekcje tego typu nie ma swoistego leczenia (w ogóle
niespecjalnie dysponujemy lekami działającymi na większość wirusów).

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

zgrubienia na sutkach?
Zapalenia mięśnia trójdzielnego