jaka maść mozna dostać

1. Data: 2004-08-04 09:25:42

Temat: jaka maść mozna dostać
Od: "mumu" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

na uczulenie ? zażywam juz wapno i nic nie pomaga a cholernie swędzi
,poradźcie :o)

2. Data: 2004-08-04 09:28:03

Temat: Re: jaka maść mozna dostać
Od: "Olka" <O...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fenistil żel

Pozdrawiam
Olka

3. Data: 2004-08-04 16:03:43

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"mumu" <a...@i...pl> napisał(a)
wnews:ceq9t7$1vm4$1@news2.ipartners.pl:

> na uczulenie ? zażywam juz wapno i nic nie pomaga a cholernie swędzi
> ,poradźcie :o)

A na co jestes uczulona (...ny)? Ja mam cos takiego jak pokrzywka, pije
wapno ale co jest bardzo dziwne...najlepsze lekarstwo jakie odkrylem to
jazda na rowerze. Moze ktos mi powie dlaczego tak jest? Ze jak smigam na
rowerku to pokrzywki nie mam prze wiele dni dopoki odpuszcze sobie jazdy na
dluzszy czas np tydzien, no i potem lekko sie zgrzeje, zdenerwuje i mnie
swedzi niemilosiernie ;(

--
Pozdr. Hektor

4. Data: 2004-08-05 05:38:01

Od: "mumu" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak to pokrzywka ,byłam u lekarza i dała jakies sterydy , cholerka widocznie
to powazna sprawa :o(
Ale cały czas piecze i swedzi jak od ukąszenia pokrzywy brrrr
Wapno ? Moze spróbuje

mumu

5. Data: 2004-08-05 09:55:24

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"mumu" <a...@i...pl> napisał(a)
wnews:cesgua$5m3$1@news2.ipartners.pl:

> tak to pokrzywka ,byłam u lekarza i dała jakies sterydy , cholerka
> widocznie to powazna sprawa :o(
> Ale cały czas piecze i swedzi jak od ukąszenia pokrzywy brrrr
> Wapno ? Moze spróbuje

Na poczatku mialem czerwone plamy swedzace na ciele. Glownie to klata :),
rece, troche uda... A po jakims czasie tak mi sie to poglebilo ze procz
plam (czerwonych, swedzocych) mialem takie gulki jak po ukaszeniu komara,
bylo to w tych miejscach co wczesniej plamy...bardzo swedzialo. No i mowie
pije regularnie wapno (musujace-Pliva Krakow, mozesz tez pic takie w
plynie) no i jak juz pisalem wczesniej zaden inny ruch mi tak nie pomaga
jak wyjscie na rower:)
Nie wiem czemu tak sie dzieje ale po kilku wyjazdach (powiedzmy nawet
30km)-czyli krotkie 1h wypady sprawiaja mi ulge, praktycznie nie musze pic
wapna, i nie mam tej pokrzywki. A jak powiedzmy nie jezdze z tydzien to ta
pokrzywka znowu powraca ;(

--
Pozdr. Hektor

6. Data: 2004-08-05 09:56:24

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Olka" <O...@i...pl> napisał(a)
wnews:ceqak6$j5m$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Fenistil żel

Jak swedzi polowa ciala to sie chyba fenistilu juz nie uzywa?

--
Pozdr. Hektor

7. Data: 2004-08-05 10:15:39

Od: "Olka" <O...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hektor" <m...@N...alternatywa.net> napisał w wiadomości
> "Olka" <O...@i...pl> napisał(a)
> wnews:ceqak6$j5m$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Jak swedzi polowa ciala to sie chyba fenistilu juz nie uzywa?

A czemu nie?? Mi łagodził objawy pokrzywki która była na całym ciele. Prawie
na całym :))))

Pozdrawiam
Olka

8. Data: 2004-08-06 07:15:51

Od: "mumu" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale straszysz .... czy to na całe zycie ? Tobie to powraca, myślałam ,ze to
zwykła wysypka ,nigdy czegos takiego w życiu nie miałam.
Ps. Zdecydowałam , kupuje nowy rower hihi

mumu

9. Data: 2004-08-06 08:52:58

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"mumu" <a...@i...pl> napisał(a)
wnews:cevb1l$1p4i$1@news2.ipartners.pl:

> ale straszysz .... czy to na całe zycie ? Tobie to powraca, myślałam
> ,ze to zwykła wysypka ,nigdy czegos takiego w życiu nie miałam.
> Ps. Zdecydowałam , kupuje nowy rower hihi

Nie mialem na celu kogos straszyc :)
Nie wiem czy na cale zycie, jestem tylko zwyklym czlowiekiem nie lekarzem.
Nie wiem czy masz to samo...
Ja napisalem co mi pomaga, Tobie nie wiadomo czy pomoze, ale jazda na
rowerze nie zaszkodzi nikomu! :)
Ja rowniez tego w zyciu nie mialem, mam to od niedawna, roku moze :)

--
Pozdr. Hektor

10. Data: 2004-08-06 11:24:29

Od: "Baba Jagaa" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "Olka" <O...@i...pl> napisał(a)
> wnews:ceqak6$j5m$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Jak swedzi polowa ciala to sie chyba fenistilu juz nie uzywa?

Jak swedzi polowa ciala to moga byc tabletki fenistil.

Pozdrawiam, Jagaa

posiew
Szczepienia obowiazkowe i wizyta poloznej srodowiskowej
Trójmiasto-szukam usg nerek
Wrzody żołądka
zatrucie?