Trójmiasto-szukam usg nerek

1. Data: 2004-08-03 23:10:13

Temat: Trójmiasto-szukam usg nerek
Od: "Marzena" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobry wieczor

poszukuje pilnie namiarow na dobre miejsce, gdzie fachowo zrobia mi usg
nerek. Oczywiscie za kase, bo fundusz zdrowia mi powiedzial (w osobie mojego
internisty), ze nie mam na to szans.

Dziekuje i pozdrawiam wszystkich, ktorzy teraz cierpia na kolke nerkowa
(((((((((((((((((
Marzena

2. Data: 2004-08-05 19:12:22

Temat: Re: Trójmiasto-szukam usg nerek
Od: "Horton" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

tel.: 629-69-96, 669-20-10, 669-20-12, 669-20-20.
pełen zakres badań RTG i USG
http://dzielnica.pl/mod.php?dz=126&mod=News&file=art
icle&sid=2118

pierwsze z brzegu wziąłem - zadzwonić można
pozdrawiam

Wrzody żołądka
zatrucie?
Nikotynizm - leczenie farmakologiczne